Gästbloggare

Nu ska jag "gästbloggare" berätta en godnattsaga för er fina läsare!

Det var en gång en fest på östermalm. Jag och mina snygga vänner hade blivit ditbjudna av en bekant(som jag nu är bästis med). Iallafall till saken...

jag och en kille, vi kan kalla honom ante, flörtade hej vilt hela kvällen. Min bästis bjöd hem mig och några andra (bl.a ante) till efterfest hos honom. Jag och ante började hångla medans dom andra satt i ett annat rum. han tar mig i handen och lägger mig på en säng. Släcker lampan & säger godnatt.

Men de var inte godnatt. det var gutenmorgen! Jag sög han och han pullade mig, hihihihihih! sen stoppade han in sin stora feta bruna kuk i mitt rövhåål. Jag säger åt han att han tagit hel hål, hihiihihihi! Så kör han in den irl! och jag som var oskuliissh . men inte nu längre. för nu har hans stora feta bruna kuk varit i mihhhhhh!


spårade ut lite där på slutet, de var verkligen inte så jag förlora min oskuliiiiish , men kan berätta om de en annan dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0