Dildos

Lina om hmhmmh:
"Hellllo! Välkomna till våran nya blogg! Den kommer att handla om SEX, BLOGGSKVALLER OCH TIPS!

Vi kan redan nu berätta att högst upp på våra önskelistor står DILDOS!"

Det skrev ni på erat första inlägg när ni startade bloggen, skulle inte ni kunna lägga upp bilder på dildosar och visa vilken ni helst skulle vilja ha? Och hur mycket kostar dom? Jag tycker att det är väldigt enformigt att pulla med bara fingrarna jag får aldrig fontänorgasm då, jag får det bara när killar knulla mig med deras stora kukar (15 cm ungf) så jag vill ha en dildo som kan vara skön för mig att få en fonänorgasm med. Eller finns det andra föremål i ett hem som man kan onanera med tror du?

Tack för hjälp Dr Jones




Jag har en ''rabbit'' dildo.. Eller närmare bestämt Rabbit & Pearl som den heter.
Jag tycker att den fungerar jätte bra och är otroligt skön.
Den fungerar på det sättet att staven roterar i ditt underliv samtidigt som stavens kulor masserar mynningen och kaninens öron stimulerar klitoris. Tre-i-ett.
Jag har aldrig haft det skönare än som när jag använder den, inte ens med killar. På det sättet så har ni killar fått en stor konkurrens, haha men om ni killar ska köpa en dildo till er flickvän så tycker jag att ni ska köpa en som är lite mindre än eran egna snopp så att hon inte tycker att dildosen är bättre. - Bara för erat eget bästa alltså, för så bra är den.
Den kostar ungefär 300 kronor, jag tycker att den är värd vartenda öre!


Men jag tycker dock att man ska köpa en mindre och en mjukare dildo ifall man aldrig har handskats med det förr. Rabbit Pearl kan nämligen anses vara stor och kännas obehaglig och göra ont i slidan vet jag( en kompis som också har den har berättat det ).
Det är väl den enda nackdelen.


En bra förstagångendildo är Klassikern som är en guldig massagestav/vibrator.
Den är inte för stor utan helt enkelt perfekt storlek. Den har varit en favorit i många år och är som sagt en bra dildo om man inte haft någon förut! :)
Den kostar ungefär 200 kronor. Ett ganska rimligt pris!



// Dr.s Jones


Edit: Om du tycker att det känns jobbigt att köpa den direkt i affären så kan du enkelt få den hemskickad i ett diskret paket! Det gjorde jag och det gick helt utmärkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej och tack för en bra blogg!



det där med att raka med hårs. jag får ändå lite röda prickar och så och sen har jag lite hår inte alls mycket men lite hår mot benen och där blir jag rödast (har ni hår vid rövhålet eller låren!!?) sen undrar jag ifall detär normal vill säga får ni typ strävt om ni drar med handen mothårs när ni har helt ny rakad eller liksom är det fortfarande typ taggigt börjar tro att jag är sjukt onormal!!!!!!!!!!!!!

2010-01-04 @ 18:36:31
Postat av: Lina

Tack för det otroliga bra svaret!

2010-01-04 @ 18:52:01
Postat av: nattis

vart har du köpt din Rabbit & Pearl dildo? :)

2010-01-04 @ 23:39:09
Postat av: anonym

hur menar ni med "diskret"?

Kommer det synas det minsta lilla att det är från den butiken?

Och om man är yngre än arton, har försökt beställa hem en, och då var man tvungen att kunna betala via internet eller faktura.. hur ska man lösa det?



skrev anonym för jag inte vet vilka av mina kompisar som läser denna bloggen, och vill inte att dom ska veta eftersom jag har ett rätt speciellt namn :p

2010-01-05 @ 01:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0