Killarnas punkter

Det kommer att vara värt besväret. Du kommer nämligen få minst det dubbla tillbaka. :)



Axlarna
En naturlig del av kroppen att inleda förspel med. Smek och kyss hans axlar...


Bakom pungen
Området mellan pungen och ändtarmsöppningen är den manliga motsvarigheten till klitoris. Området är extremt känsligt så det gäller att ta det varsamt


Bilen
Män älskar kvinnor som intresserar sig för deras intressen. Om det så är fotboll, bilar eller elektronik. Han kommer bli salig över att få tala Allsvenskan med dig.


Bröstvårtorna
Varför män har bröstvårtor är högst oklart. Men det uppskattas när man kysser och nafsar på dem.


Kroppshår
Stryk honom medhårs. Smek hela hans ludna kropp och få honom att känna sig som en karl.


Händerna
Sug på hans fingrar. Både visuellt och fysiskt upphetsande.


Insidan av låren
Muskulaturen på mannens innanlår är extremt känslig. Du kommer att driva honom galen av njutning om du sakta smeker och masserar insidan av hans lår.


Magen
Vägen till var mans hjärta går genom magen. Smek honom varsamt eller laga honom en brakmåltid.


Nacken
Nacken precis som axlarna är en bra zon att inleda förspelet i.


 

 

Besök hans erogena zoner


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle jättegärna vilja veta.. jag har någon typ knöl på min egna blydgläpp jag har haft den i snart en vecka! Den gör ont om man rör där, och det ser typ ut som ett stort myggbett eller något snällasnälla svara!?!!? ÄR JÄTTEOROLIG, vet ni vad det är? eller vad jag borde göra?

SVARA



SNÄLLASVARA... !

2010-02-09 @ 23:09:49
Postat av: Anonym

jag och min kille har bara kört missionären typ 6 gånger hittills, men jag skulle vilja våga rida honom. Jag vet inte hur man gör eftersom missionären är det enda jag provat. Men jag får känslan av att killen uppskattar att man tar lite kommando och är on top. Har dock också lite komplex över att sitta upp så att han ser hela mig under akten hehe

2010-02-10 @ 17:07:05
Postat av: Elin

ja går i 6:an nu.o nästan alla mina kompisar har stora bröst ,de vill ja me :P men kan man köpa p-piller när man bara e 13 år ? kan man få finnar eller ngt konstigt av att äta p-piller ? kan man bli tjockare ? ´får man ens större bröst ?

mycket fin blogg ! :D<3

2010-02-10 @ 17:27:18
Postat av: Anonym

bööörja uppdatera mer :)

2010-02-10 @ 18:48:50
Postat av: Ellinor

Tack för tipsen! Det uppskattas av både mig och andra... ;D



Ett tips till er är att fråga killar vad dem tycker om att göra i sängen (eller andra ställen, ni förstår iaf ;)) och sen fråga samma sak till tjejer. Det kan nog hjälpa och uppskattas av alla (inklusive mig) haha. Vilken lång kommentar :P

2010-02-10 @ 20:17:58
Postat av: Anonym

mer uppdaterin tack?!

2010-02-11 @ 14:36:25
Postat av: Anonym

snacka om att ni förlorar besökare när ni uppdaterar som sniglar :s

2010-02-11 @ 18:17:47
Postat av: Anonym

uppdatera meeer

2010-02-11 @ 19:09:42
Postat av: Anonym

bra blogg! men skulle inte du kunna lägga in lite mer vad tjejer gillar som i detta inlägg fast om tjejer, du kan även göra en dagens fråga om det kanske? för mig soom är kille känns det ganska tråkigt att läsa om vad killar gillar att bli smekta på tex... skulle ni inte kunna variera lite? puss skit bra blogg! <333

2010-02-11 @ 22:24:52
Postat av: Anonym

sämst uppdatering, jag som gillade er blogg, suuck -.-

2010-02-12 @ 12:53:52
Postat av: Anonym

you're gonna lose all of us...

2010-02-13 @ 15:07:20
Postat av: Anonym

men snälla..

uppdatera någon gång kanske?

2010-02-13 @ 16:55:28
Postat av: sofia

UPPDATERA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

2010-02-13 @ 17:04:27
URL: http://sofiaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0