Fredag!!

Jag gillar vår design men jag har blivit lite trött på den.. så jag tror allvarligt att vi skulle uppdatera mer om vi fick en ny design. så någon som är intresserad att göra en till oss ? :) du får välja att få en länkning eller vara anonym, de är upp till dig :)



Iallafall idag prövade jag och min pojkvän på något ... udda! Vi går ju i samma klass så vi båda smett ut ur klassrummet samtidigt och gick in på toaletten. På toaletten började vi grovhångla och ta av oss kläderna. Jag suger av min kille tills han är hur kåt som helst. Behövde inte något förspel annars brukar jag fördra de, men nu var jag så jävla kåt. Så han kör in den och vi håller på i 2 minuter kanske. Tills vi hör vår klass i korridoren.

Så hör jag  min bästevän hmm vi kan kalla henne sally. Sally knackar på dörren. Vi får panik sååklart! Så vi är så tysta som möjligt och sätter på oss kläderna igen. Vi går ut ur toaletten och attans att jag inte kolla mig i speglen innan. Haha hade knullruffs -.- Så jag tror att dom som stod där fattade, jaja! haha sally skratta och viskade till mig " kunde ni inte vänta? ;)" hhaha, 

Jag älskar att jag om min kille hittar på roliga nya ideer att ha sex på. mmmm love that! haha

Har någon av våra läsare haft sex på skolans toalett någon gång? :)


kram från hon-som-inte-har-något-namn 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte göra proffs designer, men dom ser ganska bra ut iallafall :) Hör av er om ni kanske bara vill ha en innan nån gör proffsig :) Puss

2010-02-05 @ 21:10:36
URL: http://ohdaniellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har hast sex under ett skrivbord på rektorns kontor:S

2010-02-05 @ 22:36:42
Postat av: Limpan

Du ska kalla dig Smurfan, så nu är det klart ;)

2010-02-06 @ 01:04:19
Postat av: Julia

jag förlorade min oskuld igår kväll, men vi använde inte kondom. Vilket jag hade lovat mig själv att göra, så nu är jag sjukt irriterad på mig själv. Men har jag rätt att jag säger att man kan köpa dagen-efter piller receptfritt på apoteket?



och sen en sak till, borde jag berätta något för honom (vi är tillsammans) eller borde jag bara ta dagen-efter pillret och sen dra upp en kodis nästa gång? (jag tänkte också börja köra på minipiller, men tills dess lixom)



så nu har jag lite smått panik, hehe.



tack, grymt bra blogg :-)

2010-02-06 @ 08:00:30
Postat av: Anonym

jag kan göra en header och skicka på e-post

om ni vill?:)

kram :D

2010-02-06 @ 09:11:44
Postat av: L

jaa det har jag =)

2010-02-06 @ 14:05:29
Postat av: Anonym

Jag kan fixa en design åt er om ni vill, hör av er med lite förslag :)

2010-02-06 @ 14:30:28
URL: http://uunderneath.blogg.se/
Postat av: emma.

vet inte om ni kan hjälpa mig med detta, men jag frågar i alla fall. ni vet den där sprutan gardasil som man tar för att vaccinera sig mot livmoderhalscancer. jag har hört den inte hjälper om man har haft sex, är det sant? eller kan jag ta den i alla fall?



är sjukt tacksam för svar så snart som möjligt, ha det bäst!

2010-02-06 @ 19:42:47
Postat av: Anonym

ni har 20 minuter på er att ha gjort 3 inlägg på en dag.

om 20 mmin är klockan 12 då är en annan dag.

Ni har inte gjort nåt inlägg idag!

2010-02-06 @ 23:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0