Vilka är vi?

jo jag kan berätta lite hur jag ser ut, vet inte än om de andra vill avslöja sitt utseende hehe men kan berätta lite:) Vi är två brunetter och en blondin. Jag som skriver nu är brunett, 170cm, bruna ögon, typ hjärtformad ansiktsform haha..x) smal, inte överdrivet stora bröst direkt.. o ja vad mer kan jag säga.. mitt namn börjar på A ;) hur låter det?xD Hur ser ni ut? om ni vill berätta förstås..
Måste bara fråga om ngn har länkat oss elr nåt! haha besökarna bara for upp igår helt plötsligt!
Juste, om vi inte svarar på era kommentarer i inlägg så svarar vi i kommentarsfältet! :)


Om ni kollar längre bak i arkivet så har vi lagt in bilder på några sexställningar om jag inte minns fel.. Jag har provat på en del, den enklaste enligt mig är iaf missionären, sen är det lite kul att rida och doggy är inte helt fel..;)  Jag är nog ganska öppen till att prova på nya saker o jag har nästan inga gränser bara det känns rätt:) En sak som jag inte i nuläget skulle kunna tänka mig är analsex.. ngn läsare som provat på det? nej, det kommer krävas mkt övertalning innan ngn kille kommer in dit... men vem vet, kanske går jag miste om ngt stort..?


Förresten ! hur många av er blir jävligt irriterade på drjones rosa ipoden där vi vänster sida! Varje gång jag öppnar sidan skyndar jag mig med att stänga av den! Vad säger ni, ska den bort? Det är ju trots allt er önskan vi går efter..

Kommentarer
Postat av: a

haha..

ja, det är ju bra att du får skriva av dig,

med ditt intresse iaf!

2009-12-18 @ 08:32:07
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

ipoden måste bort :p

2009-12-20 @ 00:22:16
Postat av: Anonym

Vet att det här är ett gammalt inlägg men är en ny läsare och måste bara säga att om du inte prövat analt än så kan jag säga att du verkligen inte gått miste om något. Jag älskar att pröva på nya saker men analsex gör verkligen bara ont och är inte skönt någonstans. Väldigt obehagligt att sitta efteråt och man känner sig typ blöt och rinnig haha vet inte riktigt hur jag ska förklara det :P Men det kanske finns dom som tycker det är skönt, vad vet jag. Men kör nog aldrig analt igen. Måste verkligen älska den killen rejält om det ska hända i så fall. Puss och Kram på er!

2009-12-25 @ 00:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0