tips

Anonym om Ny design!:
jag är oskuld, men är redo att tappa den snart o kmr antagligen göra det ;)

vill höra vad ni har gjort inom sex, och TIPS PÅ VAD SOM ÄR BRA/MINDRE BRA ATT GÖRA I SÄNGEN, tips på hur man gör för att göra sin kille tänd osv osv.
Dr jones är trött och behöver sin skönhetssömn så det blir ett litet minitips nu så får vi kanske ta tag i det en annan gång! :) jo jag har hört att killar blir tända på när tjejen smeker honom på insidan av låret och fortsätter uppåt mot könet. Sen har killarna också en svag punkt vid halsen. Testa dig fram! :) Jo något som är mindre bra är nog att skratta. Men det jobbigaste jag har varit med om är nog när min dåvarande pojkvän började blöda näsblod. han tyckte det var hemskt pinsamt vilket jag faktiskt kan förstå.. det var ju förstås lite avtändande men det gick iaf bra tillslut..
sen var det någon som ville att vi skulle lägga in fler noveller, tänkte tipsa er om en sida! Sexiganoveller
//dr's jones..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0