Svar på några utav era frågor :)

1. Postat av:
ni är ju anonyma men kan inte ni typ lägga upp en bild på er kropp :P?


Svar: Vem vet, vi kanske till och med gör ett videoinlägg snart om besökarna ökar såhär mycket ;)



2.
Postat av:
Vad hette de killarna ni förlora er oskuld till?

Svar: Den killen jag förlora min oskuld till hette iallafall Felix, sen är de upp till de andra om de vill säga namnet på sina killar eller ej :)
 - Min hette markus:)


3.  
Postat av: Matilda
Hur gamla är ni?
Hur många ragg har ni haft?
När förlorade ni eran oskuld?
Är ni snälla ?

Svar: Vi alla är mellan 15-16 :)
Oj de var en riktig svår fråga, de håller jag ej koll på :P
Jag som skriver de här förlora min oskuld när jag var 14.
Ja vi är super duper snälla, OM ni bara visste :P



4. 
Postat av:
vad är ollon? :)
bästa bloggen!

Svar: Ollonet är den allra yttersta delen av snoppen. Ibland kan det vara intäckt av förhuden så att man inte ser så mycket av det, men om man drar förhuden tillbaka ser man ett rödaktigt ollon som sticker fram. Tack så mycket !:)



Okej de var svar på några utav frågorna, de flesta jag tog va lite personliga om oss.. så nu vet ni ju lite mer om oss ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha rolig blogg ;)

2009-12-20 @ 19:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0