Svar på kommentar


Postat av: Anonym
hej jag har ett problem, jag har jätte små bröst! jag har 70a i bh storlek och jag vågar aldrig ta av mig tjocktröjor på fester o har aldrig urringat. Hur har ni? bryr sig killar mycket??

Svar: Hej! Det är helt normalt att inte ha så stora bröst. De brukar växa i ca 10 år efter att man har fått  mens och det kan också bero på din kroppsvikt, om du är en liten och smal tjej så är det inte så konstigt att du har små bröst. De kommer med tiden.

Jag kan inte svara på ifall killar tycker om små eller stora men jag tror det är helt olika. Smaken är ju som baken. Vad tycker ni killar som läser bloggen? Spelar det stor roll?

Titta bara på kändisar som tex. Kate Hudson, hon har små bröst men är jätte snygg och har en jätte fin kropp.

Kram

Kommentarer
Postat av: Alex

det beror på hur personen är om hon är liten så ser det sjukt ut med för stora bröst, men självklart vill man ha någonting att ta i. Men vissa har FÖR stora och det är bara äckligt.

2009-12-17 @ 23:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0