Mer tips+ novell :)

Ja, nu har vi fått lite tips på vad vi ska skriva om, tack :) men vi har så pass mycket läsare att fler borde skriva, vååååga nu! hehe

Nu börjar kvällen lida mot sitt slut och den underbara natten kommer... Hm hur många kommer ha sex ikväll/inatt kan man ju fråga sig... Som en liten avslutning på kvällen så får ni här en Novell :)

Min födelsedagsnatt

Jag låg och sov, natten till min 18-års dag och jag blev väckt av att mina kompisar tog på mig en ögonbindel och band ihop mina händer. Linda, min allra bästa kompis, var så full av fnitter att jag visste att nu hade dom kommit på nått väldigt spännande att göra med mig.

Jag frågade hela tiden vart vi var på väg, efter att dom dragit ur mig ur sängen och satt mig i bilen. Inga kläder hade jag fått på mig, utan jag satt där i mitt svart spetsnattlinne. Dom vägrade säga någonting, och med min ögonbindel på hade jag inte en susning om vart vi var på väg. Jag satt bara och hoppades att det inte var något alldeles för pinsamt dom kommit på nu.

Efter en stund stannade bilen. Dom hjälpte mig ut och jag kände asfalten mot mina bara fötter. Vi gick upp på en grusgång, det kände jag mer än väl. Alla fnittrade oerhört när jag blev tillsagd att stå kvar där jag stod. Jag vågade ärligt talat inte göra nått, det skulle ju förstöra allt. Även om jag inte visste vad som skulle hända, var det väldigt spännande.

Jag hörde en ringklocka, och plötsligt förstod jag att dom lämnat mig framför ett hus. Med mina händer bundna kunde jag inte göra mycket annat än att vänta på att vem det nu var som skulle öppna dörren skulle rädda mig.

- Sandra? Ehm... Vad gör du här?
Jag stelnade till. Det var Magnus röst. Magnus, den snygga killen som jag umgåtts en del med den senaste tiden. Vi var båda intresserade av varandra, men ingen hade riktigt vågat göra något.
Jag kände ett par varma fingrar knyta av mig ögonbindeln, och när jag tills slut vågade öppna ögonen så blev mina gissningar bekräftade. Det var Magnus. Inte nog med det. Han var, liksom jag, endast klädd i underkläder. Jag kom på mig själv med att stå och glo på honom. Hans muskulösa kropp. Hans bruna hår i morgonfrisyr, vilket fick vi att förstå att vi måste väckt honom. Hans kolabruna ögon tittade tillbaka på mig. Även han kunde inte riktigt hålla ögonen i styr. Jag insåg då att jag själv stod där med bara ben, trosor som syntes lite och endast ett tunnt tyg att dölja mina bröst. Shit, han kommer tro jag är helt galen ju! var min första tanke jag lyckades tänka.
Jag började stamma fram att det var min födelsedag och att det var mina kompisar som hade gjort detta. Han stod bara där och smålog mot mig. Till slut slutade jag och prata när han bara hade stått där helt tyst ett bra tag. Han klev fram till mig och la händerna på min svank och tryckte mig mot honom. Han lutade sig sakta fram mot mig och lät sina läppar nudda vid mina. Han kysste mig lätt och försiktigt som om han egentligen bara frågade om lov. När jag kommit över den lilla chocken tog jag mina händer och lät dom glida in i hans hår. Jag kysste tillbaka honom lite intensivare och detta tog han som ett ja.

Han fortsatte kyssa mig och när han upptäckte mina bundna händer grinade han stort mot mig. Han började dra med mig in genom dörren och inne i hallen tog han tag i mina höfter och ställde mig mot ena väggen. Han släppte taget om mig och istället tog han ner en tavla som hängde ovanför mig. Jag tittade förvånat på honom och undrade vad han sysslade med. Svaret kom när han försiktigt tog mina händer och lyfte dom över mitt huvud. Han hängde fast dom på spiken som satt på väggen och tittade nöjt på mig.

- Grattis på födelsedagen förresten, sa han och små log mot mig innan han började kyssa mig igen. Den här gången kunde jag känna hans händer och hur dom letade sig in under mitt nattlinne och smekte min bara hud. På ryggen, höfterna, brösten och ner över rumpan. Jag ville egentligen bara smeka tillbaka, känna hans varma hud, men samtidigt var det skönt att bara stå där och få bli smekt.
Han drog snart ner mina trosor och satte sig på knä. Han la sina händer på mina rumpa och började kyssa min mage. Mitt hjärta började slå lite hårdare ju längre när han kysste mig. Och jag kunde känna hur våt han gjort mig. Till slut var han nere vid mitt underliv och jag ställde mig lite mer bredbent så att han kunde komma åt lättare. Han fattade vinken och han började kyssa mig på insidan av låret, sakta närmare och närmare. Sen började hans tunga slicka mig vid blygdläpparna och då och då sög han lite på klitoris. Jag kom på mig själv med att stöna, men gjorde ingen ansats att sluta. Jag ville egentligen mest att han skulle ställa sig upp och ta mig här och nu. Jag var inte direkt blyg längre, utan sa det till honom. Han tittade upp på mig och flinade. Men han gjorde faktiskt som jag ville. Han ställde sig upp och tog ett ordentligt tag om mig rumpa. Med ett litet skutt hoppade jag upp på honom och låste mina ben om hans rygg. Han tog sin ena hand om min rygg och med den andra förde han sin penis runt i min fitta och retade mig lite till. Till slut gav han sig och lät den sakta glida in i mig. Jag lutade bak huvudet mot väggen och stängde ögonen. Nu var han helt inne i mig och så stod han en liten stund medan han kysste mig på halsen. Sen började han stöta. Först lätt, men snart hårdare och hårdare. Jag följde med i rörelserna och andades fortare ju hårdare han gjorde mig. Jag knep med fittan runt hans kuk och han lät fram ett lätt stönande. Han stötte sig så långt in i mig han kunde och han stönade högt när han sprutade i mig. Jag kände hans satser komma gång på gång och det var det som fick det att gå för mig. Jag greppade hårdare runt honom med mina ben och tryckte mig mot honom så mycket det gick. Jag ville att han skulle komma så mycket det bara gick. När han sen andades ut kunde jag känna hur han ben nästan darrade och jag gled ner från honom och kysste honom.
- Kom ihåg att tacka dina kompisar från mig sen, sa han till mig och skrattade innan han kysste mig lätt igen.



Kommentarer
Postat av: jennifer :)

Nuuuuu vart jag glad :D!!

ska läsas på en gång

2009-12-16 @ 00:47:25
URL: http://carolinebrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0