Fråga och svar

hejjsan bloggen!
jag är en tjej med JÄTTESTORA BLYGLÄPPAR både intre och yttre.. det stör mig jättemycket. asså blygläppen hänger ut 2cm minst och om man drar i den kan det bli upp till 5-7cm. jag är oskuld och jag vet om jag inte skrev såhär "jag vet att killar kanske inte bryr sig om det" så skulle ni säga att det är inget att skämmas för. Finns det något att göra? opration?

Svar: Hejhej! Jag kände exakt som du gör. (vi är tre tjejer och två utav oss har stora inre blygdläppar)
Det gäller att acceptera din kropp som den är och alla är olika. Jag vet att du känner att det här ett dåligt svar men om killarna hade brytt sig så hade inte vi fått killar vid det här laget.
Det finns såklart operationer men vi avråder dig från att göra det därför det inte är någon annan än du som bryr dig ( förutom hälften av sveriges kvinnor som känner som du.)
Blygdläppar ser olika ut, de kan vara stora, små, bruna, rosa, ja hur som helst. Oroa dig inte! Kram Dr.s Jones!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0