Fråga:)"

Anonym om yesterday..:
hejsan..
jag är 13 år (tjej) och är oskuld.
när jag läser texter om typ 6 så börjar det att .. typ kittlas på mitt könsorgan. det känns som om att jag kommer 'släppa ut något' men det kommer bara kiss? det låter lite konstigt.. men kan jag kanske få orgasm på något sätt?... utom 6 såklart :)
och det fungerar inte om jag ska onanera.. 
snälla,hjälp mig :$
Det jag tror händer är att du börjar känna en lust o kanske blir lite kåt när du läser om sex, vilket är väldigt vanligt! Många och även jag blir tända av att läsa om sex! och som du säger så kittlar det till i könsorganet. 
Det du beskriver tycker jag låter som urinläckage. Det betyder att urin läcker ut vid orgasm, och även i sexuell upphetsning och är inte farligt elr ovanligt. Nu är du inte sexuellt aktiv men dessa saker kan hjälpa dig i framtiden:
  • skippa kaffe, te, öl och vin innan sex
  • lägga plastad frotté i sängen (eller där du brukar ha sex)
  • ha ett par små handdukar i beredskap när du har sex
  • prova andra ställningar när du har sex, en mer vilsam ställning för kroppen kan fungera bättre
  • prova andra sätt, om du får urinläckage vid vaginal-penetrerande sex
  • kissa innan sex
  • "och det fungerar inte om jag ska onanera.. " 
    Nu kanske jag bara är allmänt korkad, hehe men vad är det som inte fungerar?:)

    Var jag oklar med svaret så är det bara att fråga:)

    Kommentarer
    Postat av: mikaela

    det kan jag också vara med om ibland! =O

    2009-12-20 @ 13:22:29

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0