En läsares pinsammaste sexupplevelse

Ta del av en läsares pinsammaste sexupplevelse:

Ska dela med mej av ett av flera pinsamma sexminnen. Önskas fler så skriv :P
Jag och min dåvarande kille bodde några mil ifrån varandra och han var med på stationen för att lämna av mej på tåget. Det var ett tag till tåget skulle komma och vi var själva i väntrummet. Det ena ledde till det andra och vi blev väldigt kåta och tänkte att vi hinner ju en snabbis. Duktiga som vi var så betalade vi fem spänn för att komma in på herrarnas toa. (lite privathet vill man ju ha)Var en stor toa, med ett rum innan själva dasset med ett stort fönser, detta var dock sådär immigt ni vet så man inte kunde se ut ett piss, (vad vi visste var att man dock kunde se in hur tydligt som helst. INTE BRA!
anyway, jag sätter mej på fönsterbrädan me ryggen mot fönstret, min kille klär av mej o sej o sen börjar vi knulla, mitt i allt detta så går två av mina bästa kompisar förbi fönstret, utan att vi märket nåt. Vi avslutar akten och klär på oss och går ut när vi hör att tåget kommer in.
utanför väntsalen sitter mina kompisar på en bänk och asgarvar o berättar vad de sätt, fatta vem som blev mobbad på tåget eller?
just dom som går förbi, just då, världen e fan liten ibland =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också en pinsam sex upplevelse som jag kan dela med mig utav, skulle vara jätte kul om den kom med i bloggen. Jag älskar er blogg! :)



Jag och min pojkvän, kan kalla han Danne, nykära och i det där stadiet man kunde ha sex 3 gånger på en dag för att man ville ha varandra så mycket. Vi låg i sängen och det ena ledde till det andra och vips så hade vi sånt där härligt, vilt sex som man inte ville skulle ta slut. Just då knackar det på dörren och vi stannar upp för en sekund. Danne säger högt att han är upptagen och att han kommer ut sen. "Daniel det är mormor, jag kommer in nu!" Ops. På andra sidan dörren stod hans mormor. Daniel flög upp från sängen och drog på sig ett par mjukisbyxor. Flåsande öppnade han dörren och med ett stånd inte gick att dölja. "Hej mormor.." säger Daniel och kramar henne. "Nämen du är ju helt anfådd, vad gör du egentligen?" "Eh, ingenting.." Mormorn tror att det är lugnt och tar ett steg in i rummet, där ligger jag, helt naken, ruffsig i håret, utan täcke, bara en kudde som skydd, livrädd. Mormorn chockad. "Oj, jag trodde du inte hade.. besök..." Första mötet med mormorn och jag ligger naken i hennes barnsbarns säng! Kan bara göra det bästa av det här. Andas.

Då brakar sängen. Två av sängsbenen går av.

Den stämningen..går ej att beskriva. Då ville jag skjunka under jorden.



Nå? haha tillräckligt pinsamt för att komma med i bloggen?

2009-12-26 @ 14:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0