Svaren

Här kommer alla frågorna+svaren :)



om man har "vanligt sex" alltså kuk i fitta, hur länge är kuken i fittan då?
Svar: Det är såklart olika, men de flesta brukar ''hålla på'' tills man får orgasm, man har ju inte i den hela tiden utan den åker ju in och ut.

1. tjänar ni penar på er blogg?

2. Var är de konstigaste stället ni haft sex på?
Svar:
1. Nej det gör vi inte.
2. Hmm, det måste nog vara i min lillebrors säng :P

1.om man har en liten mun, kan de vara svårt att suga kuk då?
2. om man suger av en kille så han kommer i munnen, vad ska man göra om man inte vill svälja? spotta ut de eller?
3. vad tänder killar mest på?
4. kan man märka på en kille att han tycker tjejen är dålig i sängen under själva sexet?
5. hur många har ni haft sex med? 
6. berätta om erat bästa sexupplevelse
7. om man äter mini piller, kan brösten växa eller är de bara om man äter p-piller?
8. är de okej att ha kk?
9. vad föredrar ni bäst?- suga/runka, bli slickad/pullad?
10. har ni någongång avbrytit ett påbärjade sex för att killens kuk har varit förliten?
Svar:
1. Det blir svårare då, men det beror ju såklart också på kukens storlek.
2. Ja du kan spotta ut det ifall du inte vill svälja. Inte för att det äe farligt att svälja men jag fårstår om vissa tycker det är äckligt, men se till att göra det lite diskret i såfall för vissa killar kan ta illa upp.. Har varit med om det...
3. Jag vet inte det för jag är inte kille och alla tycker ju olika men jag kan tänka mig att det är utstrålning, långt hår, rumpa, läppar mm.
4. Det är väl ifall han inte blir upphetsad men de flesta brukar berätta vad de vill att man ska göra annorlunda så går det bra :P
5. Jag har haft sex med 11 stycken.
6. Kan göra det i ett enskilt inlägg.
7. Jag har provat minipiller men märkte ingen skillnad, jag tror att det är därför det inte innehåller östrogen som p-piller gör.
8. Ja det tycker jag att det är, varför inte liksom? Jag har själv haft det och ångrar det inte :)
9. Jag föredrar att runka och att bli slickad ;)
10. Haha nej, jag har aldrig stött på någon som jag tycker har för liten och tror inte att jag skulle avbryta om det hände.

är de sant att du och din pojkvän gjort slut?
Svar:
Eftersom att det inte angår mig så kan inte jag svara på det men om du läser några inlägg ner så ser du.

jag är 14 år och min kille är 17, Nu vill båda jag och han ha sex, jag vill inte att han ska bli besviken, så vilka stälningar är vanliga och bra ????
Svar: De vanligaste ställningarna är: missionären, doggy och rida. Jag tycker att rida är bäst :) Men om du är oskuld så kanske det är bäst att börja med missionären och sen kan du ju fråga honom.

1. Vet era mammor o pappor att ni har sex?

2. Vem köper kondomerna?
Svar:
1. Eftersom att jag har haft pojkvänner så tror jag att de antar det.
2. Det är olika, såklart är det bådas ansvar men jag tycker ändå att killen har det största ansvaret. Ha med några i plånkan för säkerhetsskull...

har ni knullat med över 10 pers på en månad =) asså olika?
Svar:
Nej det har jag inte. Har du? :P

är det äckligt att inte raka sig? (tjejer)
och ska killar raka sig?!
Svar:
Jag tycker inte att det är äckligt, tvärt om så är det håret som hjälper till att hålla underlivet rent. Men det är dock vanligast att raka sig.
Jag personligen tycker det.

1. vad gör du för att killarna ska tycka att du är extra sexig när ni träffas?
2. tips till killar som dom kan göra sig själva extra sexiga när dom ska träffa en tjej?
3 Kan du berätta den SÄMSTA sex upplevelsen?
4 Har du haft sex med en tjej? Hur gick dte till?
5 Om du fick välja hur ditt bästa sex skulle 
gått till. Hur skulle det gått till då? :) 
6 Skulle du kunna tänka dig ha sex med ett djur?
7 Vad tycker du om dom som ha sex med ett djur?
8 Har du haft trekant? Hur gick det till isånnafall? 
9 har någon kille kört tit fucking på dig? isåfall hur var det?
10 om du inte kört tit fucking skulle du kunne tänka dig göra det?
11 har du träffat någon kille bara för att ha sex?
12 tycker dom att killar ska vara heltrakade i underlivet, inte ens stubb?
13 Vad anser du om sex på första dejten? 
14 har du fått fontänorgas? isåfall hur var det?
15 skulle du vilja få fontänorgasm?
16 gillar du när du ligger på rygg i sängen efter sexet och killen sprutar sperma över dig?
17 skulle du vilja att en kille sprutade ner dig med sperma?
18 hur gör jag för att hetta upp sexet? 
19 När känner dig dig som snyggast? 
20 När får vi se bild på din/era fittor?
21 tycker du att det är oskönare med kondom under sexet? 
22 på vilket sätt är känslan olika med att ha sex med kondom och att inte ha sex med kondom?

Svar:
1. Jag ser till att vara fräsch och ha en god parfym på mig, sätter å mig snygga/sexiga kläder, sätter på mig snygga underkläder för att få mer självförtroende och om det händer något... :P
2. De kan vara fräscha! Kavla upp ärmarna, fixa håret, lukta gott.
3. Berättar i ett enskilt inlägg :)
4. Nej, har bara strulat med en tjej.
5. Hmm, långt sexigt förspel är väl det viktigaste egentligen, så han ser till att jag är riktigt kåt och sen är det bara att ta mig! :D
6. NEJ!
7. Jag tycker det är äckligt och hemskt!
8. Ja det har jag, en gång. Det var jag och två killar på en fest, det var mycket skönt och jag hade all uppmärksamhet på mig:) Inget mer med det men jag kommer nog inte kunna göra det nykter, haha det var alltså en ''fyllegrej''.
9. Nej faktiskt inte.
10. Ja kanke det, känner inte nåt stort behov till det direkt men om det händer så händer det..
11. Ja, när jag hade kk sen har det hänt med killar jag aldrig träffat förut på fester men då är det ju inte planerat.
12. Jag tycker inte att det spelar så stor roll, bara man kan se den höhö  :P
13. Det är väl upp till var och en. Bara det inte gör att förhållandet bara byggs upp på sex sen.
14. Nej.
15. Ja, det verkar vara jävligt skönt att få det så jaaa!
16. Det kan vara upphetsande en stund men sen blir det bara jobbigt att ligga där helt klibbig.. :S
17. Har redan hänt.
18. Tar intiativ och dominerar :P Sen kan man du även köra rollspel eller bondage..
19. När jag har sex faktiskt, när man rider killen så att han kan se en ;)
20. Men ALDRIG
21. Det är skönare utan.
22. Känslan när man har utan kondom är mycket bättre än med tycker jag, man slipper för det första allt jobbiga och osexiga med att sätta på den och sen är det inte ''hud mot hud-känslan'' då och det är typ det som gör hela grejen. Men det är jobbigt att vara oskyddad om man tänker på konsekvenserna.

1 Hur många kukar har du sugit ?
2 vad tycker du hur stor en kuk ska vara för dig?
3 vad föredrar du kort men tjock kuk eller lång och smal?
4 skulle du kunna tänka dig att slicka/pulla någon annan tjej?
5 vad tycker du om analsex?
6 har du strippat för någon kille?
7 när du gör slut med killar skriver du sms/ringer träffar du dem och säger att det är slut eller hur gör du ?
8 angående sex som du haft i ditt liv är det något du ångrar, isåfall vad?
9 ni är flera tjejer som skriver den här bloggen skulle ni kunna ha lesbisk sex tillsammans?
10 hur gör tjejer när dom har sex med varandra tex 2 tjejer som ska ha sex?

Svar:
1. Oj haha jag kommer inte ihåg. Skulle gissa på typ 16-17.
2. Ganska normal. Kanske 20 cm.
3. Lång och smal då.
4. Nej jag tror inte det, men om jag skulle behöva välja nåt så skulle jag pulla.
5. Helt okej, jag tycker det kan va skönt men samtidigt ont ibland.
6. Ja det har jag :P För min förra pojkvän o sen för en kille jag hade sex med för ett tag sen.
7. Jag tycker det är fegt och omoget att inte göra slut face-to-face så snälla gör inte slut via telefon eller dator -.-
8. Jag ångrade första gången jag hade sex bara för att jag inte kände killen men nu så tycker jag inte det var hela världen.
9. Haha jag vet inte vad de andra tycker, de är mycket attraktiva men jag skulle inte kunna ha sex med dem. Förlåt..:P
10. Då är det mer oralt, alltså slicka pulla använda fingrarna på alla möjliga vis, leksaker mm.

Hej :D älskar bloggen!!! <3 har ett problem jag är en tjej på 13 år och ja jag ahr onanerat några gånger men jag har en slags massage stav och de är skönt o men när jag får själva orgasmen rycker det i hela kroppen o jag känner att de jag ahr gjort i fel o de ``sköna`` känns kankse i 2 sekunder :/ /Kraaam
Svar:
Det kan bero på att du ''slutar'' stimulera vad det nu är du stimulerar :P men t.ex. klitoris, ifall du känner att kommer få orgasm så fortsätt att stimulera. Du behöver inte vara orolig för det, många tjejer/kvinnor kan inte uppleva en riktig orgasm förrän de känner till sin kropp och vet vad de tycker är skönt. Det är vanligast att man får det för första gången vid 20-30 års ålder.

Jag har en fråga som kanske inte hör till själa ämnet "sex" men hoppas ni svarar iaf!
Det är så här att när jag tittar mig själv i spegeln så tkr jag att jag ser helt okej ut, typ ganska söt och så:) men när jag tar ett kort på mig själv så ser jag mycket fulare ut! Detta ger mig dåligt självförtroende och jag vågar därmed inte gå fram till killar!! Vad ska jag tro mest på spegeln eller kameran?? /kram och eran blogg är bäst!
Svar:
Såklart vi svarar :)
Det kan jag också känna, men det beror på vilken vinkel du fotar i, sen blir ljuset annorlunda när man tar kort och hur skuggorna faller. Det kan göra att t.ex. din näsa ser mkt bredare ut än vad den är. Så lita inte på kameran!
Jag är helt säker på att du ser jätte bra ut men att du kanske har fått fel självbild av dig själv precis som med människor som får ätstörningar.
Det är ju bättre att du ser bra ut i verkligheten än på kort eller hur:)
Titta dig i spegeln och ge dig själv komplimanger, ta ett kort och försök att inte se det du tycker är fult utan bara positiva tankar!
Sen när det kommer till killar så ska du inte bli ledsen och tycka att det är ditt fel om en kille dissar dig, jag har lärt mig det, jag var så förut och jag hade dåligt självförtroende men det är bara att inse att killar i den här åldern inte tänker med hjärnan (Ta inte åt er killar)
Men du ska absolut inte oroa dig för du har utseendet och säkert personligheten också :) Just go for it! Du har inget att förlora!
Kram på dig!

hej :) undrat nu länge är de normalt att tjejer har lite hår mellan skinkorna? och vad kan man göra åt saken?
älskar er blogg <3

Svar: Hej :) aa det är normalt, vissa kan ha mer än andra. Utöver låren och bak i rumpan, det är olika. Du kan antingen raka bort det, men se då till att vara försiktig för man är extra känslig där. Men eftersom att det växer ut snabbt igen så kan du vaxa bort det.

vad tycker ni om killar med dålig andedräkt?
Svar:
Det är ju inte det fräschaste... Undvik vitlök och ta ett tuggummi så är den saken ur världen.

Ja det var alla frågor! :) Hoppas ni fick de svar ni ville! Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svaret!<3

2009-12-29 @ 20:38:29
Postat av: Anonym

tack för alla svar ! ni e bäst <3

2009-12-29 @ 21:10:54
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Dock - 20cm är inte ganska normalt, medellängd på penis ligger mellan 13-15cm så 20 är att betrakta som relativt stort...

2009-12-29 @ 21:39:56
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: linn

hej, jag har läst i ngt inlägg att nån av er bor i lägenhet, har ni sex hemma där då elr? hör inte era föräldrar er isf? eller försöker ni vara tysta?

2009-12-29 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0