GOD JUL!!

hejhej! någon som har en pojkvän därute? VAD har ni köpt i juklapp?? haha jag HATAR att köpa presenter till killar, det är ju helt omöjligt! Nu räcker det inte med att köpa en leksaksbil som när man var fem inte..:S Jag o adam kom iaf som tur e överens om att inte köpa ngt! Med tanke på att vi blev tillsammans så fort nu innan jul också;) i stället så ska vi göra nåt som inte kostar pengar.. hm.. vill jag ens veta vad han kommer vilja göra..? hahaxD Nej men jag är väl ändå rätt öppen för förslag..;) 
Något tips på vad jag ska önska mig från honom..?:P
Måste bestämma mig innan den 25 bara..



Kommentarer
Postat av: Trueno

GOD JUL!!! :D

2009-12-24 @ 10:48:48
URL: http://trueno.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack för en bra blogg tjejer! Ni hjälper verkligen folk:) förresten när jag satt på tuben idag hörde jag två flickor prata gott om er blogg. Den börjar ju typ bli stor nu:)<3

2009-12-24 @ 12:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0