boktips haha..x)

Något jag tycker är sjukt sexigt är det som är "förbjudet".. Kanske är man på släktmiddag, den snygga kusinen du alltid drömt om kollar förvånansvärt länge på dig med sina bruna mystiska ögon. Som om ni läst varandras tankar letar ni upp ett avskilt ställe att "prata" på. Det hettar till lite och hans hand smeker ditt lår en aning diskret. Du lutar dig mot honom och särar försiktigt på läpparna likaså benen. Din tunga möter hans, och ni smakar försiktigt på varann. den varma handen glider ner för byxkanten och en kittlande känsla översvämmar dig då han rör din mjuka.. 
ja.. det som jag skulle komma till var väl att alla har väl ngt som de tänder på lite extra! Om ni tycker som jag att ngt som inte anses rätt t.ex. att två stycken i samma familj råkar få känslor för varandra är väl kanske inte nåt som uppskattas. Har ni läst syskonkärlek? Ni som inte läst den tycker säkert att det låter skittöntigt - det tyckte jag med innan jag läste den.. det kanske var nåt år sen och jag var väldigt skeptisk i början men läs den! Rekommenderas för tjejer dock..
Låt dig inte luras av framsidan!! Tycker vekligen de kunde ha gjort ett bättre val med att välja den.. ser ju ut som en kompisbok för sjuåringar.. hm.. eftersom jag inte är en kille så kan jag inte tipsa er killar om nåt.. men ni har ju playboy..hehe;)
HAR VI ÖVERHUVUDTAGET NÅGRA KILLAR SOM LÄSER DEN HÄR BLOGGEN? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

detta har blivit min nya favoritblogg!:)

tack<3

2009-12-25 @ 09:37:46
Postat av: E - Bloggen om mode & skönhet

Kul blogg :)

2009-12-25 @ 10:54:26
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Max

Självklart har ni det, är en kille på 18 år :)

2009-12-25 @ 12:33:31
Postat av: alex

hej jag är tretton jag är kär i en tjej hur kan ja börja snacka med henne?? asså jag känner inte hon går i min skola ovh lika gammal.......SNÄLLA SVARA SNABBT!!!!!!!!!!

2009-12-25 @ 13:43:28
Postat av: Anonym

syskon kärlek är typ världens bästa bok! fast alla hennes böcker är bra så ni som inte läst dom, läs dom :D

2009-12-25 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0