Svar

Fråga: Jag har en fråga jag hoppas ni kan svara på. Jag har ganska så mycket hår på benen och det, och jag rakar benen men bara vaderna. Jag känner ingen som rakar låren, men brukar man göra det?
Tacksam för svar

Svar: Det är olika, jag gjorde det inte heller förut. Jag trodde ingen gjorde det sen så var det en kompis som sa: VA!?? Rakar du inte låren också? Och då började jag göra det och har gjort det sen dess.
Min kompis har ju inte rätten att skrika VA!!? Rakt ut eftersom jag faktiskt tog åt mig och kände mig annorlunda. Haha det låter jätte mobbat men det var så iaf.
Jag tycker du ska bestämma helt själv. Det kan ju vara olika från person till person med tanke på att alla har olika färger på sitt hår, så om du har svart hår på benen så kanske du ska göra det men annars är det inte nödvändigt. Kram :)

// Smulan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0