svar till er.

skulle vara roligt om du kunde svara på dom här frågorna ;)

1 Hur reagerar ni om ni får en ros och beundrarbrev av någon?
2 Varför går tjejer alltid på toaletten tillsammans?
3 Vilken kroppsbyggnad ska en kille ha tycker du/ni?
4 vad brukar du ha för slags underkläder på dig?
5 På vilka platser utomhus har du haft sex på?
6 Har du blivit påkommen med att onanera?


Svar: 1. Jag skulle bli smickrad :)
2. För att prata om vilken kille man ska ta (händer ofta) , eller vi brukar ha en tävling om vem som får snyggingen först :P Sen för att prata skit och sånt :)
3. jag gillar vältränade killlar :)
4. Typ string, tycker det är bekvämast faktiskt sen är det skönt att det inte finns  nån kant. Och bh ofc.
5. På en bänk, i ett trapphus, på min gräsmatta & på en strand faktiskt. Men vi låg på en filt annars skulle de säkert blivit väldigt sandigt ;)
6. JA faktiskt, i början va mitt förhållande med min pojkvän. Han var på toa och jag var kåt. Jag börja pulla mig själv och var så inne i de att jag glömde bort allt annat. Så jag hörde inte när min pojkvän kom.  Han stod och kolla på mig, sen hjälpte han till mig ;)

//dr jones

Kommentarer
Postat av: Nea

haha klockrent med den sista!:D hahah värsta bra knep för att kåta upp din pojkvän ;)

2010-01-02 @ 23:49:35
URL: http://keepmovingforward.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0