Sexiga sms

Anonym om herre-min-gud:
Heej:D
Kan ni ge exempel på sexiga/snuskiga sms?:D
Svar: Börja inte allt för grovt, då tar du bort det sexuella. Som alla noveller vi har lagt in, de börjar alltid lite försiktigt innan för visst skulle man inte bli lika kåt om de körde igång direkt?:) Det gäller att våga ta första steget, var inte rädd för att låta fånig!
I ett forum var detta ett förslag på sms: "Känner mig ensam...vill känna dina armar omkring mig, dina händer över min kropp...vill kyssa ner över din mage och känna din kuk i min mun...vill du ses i veckan ;) ?"  Tycker personligen att det slutade allt för fort, man ska smsa en liten stund innan men annars tycker jag att detta var ett bra exempel på ett sms som jag skulle kunna tänka mig att skicka:) Början var väldigt bra iaf!
Som tjej skulle jag vilja ha mer "Ser din underbara kropp blottas framför mina ögon, jag smeker dig och känner dina bröstvårtors styvnad mot min hals" 
hehe ja. ni fattar:D


Dock har jag hört att en sexig bild uppskattas ännu mer- en bild säger mer än tusen ord..


Kommentarer
Postat av: provat...

jag skickade exakt det som stog: "Känner mig ensam...vill känna dina armar omkring mig, dina händer över min kropp...vill kyssa ner över din mage och känna din kuk i min mun...vill du ses i veckan ;) ?"



han skrev direkt "AA!!" haha!:P fungerar ´jätte bra! tack! :*

2010-01-05 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0