Lite svar (som ni älskar)

aa om *Puuh*:
hej eran blogg är jätte bra jag har en fråga ,
vart köper man glidmedel ? :) förutom sexaffärer och sånt och är det åldegräns på att gå in i en sexaffär då ? :O
tack för att bloggen finns ;)



Svar: Hejhje :)  Tack så mycket!
OM du inte vill gå till en sexbutik som jag förstår att du inte vilj, kan du ju gå till apoteket. Apoteket har glidmedel (för er som inte visste har dom ju också sexleksaker ;) ). Jag tycker absolut inte att du ska känna att de är pinsamt, för de är helt normalt. Min ena kompis använder till och med glidmedel när hon ska anväda tampong, så ta mod och gå till apoteket vetja :D





Kommentarer
Postat av: :)

tack för svaret :) §

2010-01-20 @ 19:35:24
Postat av: Inte samma person x)

Jag har en fråga.

När förlorade ni oskulden ? :)

Ni är ju så unga. Nu är ni 15/16 eller ?

Och ni vet redan vad som är dåligt och bra sex. Ni har haft engångligg o.s.v. Det känns så... tidigt...



Ta inte illa upp, jag älskaar er blogg och ni verkar jätte söta. både på insidan och utsidan.



Ha det BÄST!

2010-01-20 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0