jordgubb, lakrits, vanilj? hmm..

Alex om Usch & fy!:
vad tycker dom om kondomer med smak/lukt? föredrar du hellre naturella kondomer än kondomer med smak?
När du haft sex med kondom har du sugit av killen när han haft kondom på? om han haft smak på kondomen föredrar du att suga av honom med kondom med smak eller inte?
Svar: Jag tycker att de smaksätta smakar ganska konstgjort, gummiaktigt.. om jag ska vara ärlig så känner jag inte en sån stor skillnad på att suga av med elr utan kondom bortsett från när killen kommer,,
Men av erfarenhet så tycker killen mest om utan och jag skulle ju inte göra det om det inte vore så att han ville det, samma sak som att killen inte skulle slicka/pulla mig i så fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0