Hej gullisar

Nu ska jag berätta om en av mina one night stands.. haha! Fast jag kanske ska börja med att säga att han aldrig blev just one night stands. Haha!

Skolans snyggaste kille och jag, haha vet ärligt talat inte hur han ville ha mig! men iallafall han bjöd hem mig till honom. Vi låg och myste och ja ni vet hela tradeluten.. han slickade mig, han var skitbra på att slicka för hans tunga gick i 1000! Iallafall, så sög jag av han, så började han helt plöstligt att börja sjunga " do you wanna fuck? oh yes i wanna do! I wanna put my dick inside o you!!" haha så jävla avtändande att sjunga den just då? hahah jag typ började skratta åt han, och han blev skitledsen och nervös ... så han började blöda näsblod. och de var ju inte heller speciellt tändande.. det hela slutade med att jag gick hem och skrattade för mig själv. Snacka om att man inte gör så? haha

Nästa dag ringde han mig, jag tröck på upptaget om och om igen. Stackare! Men jag skulle inte kunna hålla mig från skratt om jag var tvungen att prata med han. hahah! I skolan får jag försöka stå ut.. inte de lättaste md tanke på att vi umgås i samma vänskapskrets också . rolig kille den där robin alltså!

så ett tips, sjung inte speicellt inte om du låter som en jävla skatta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer inlägg?!

1-2 inlägg idag bara:(

2010-01-28 @ 21:59:32
Postat av: Limpan

^ Var glad att dom skriver i huvud taget =)

|-------------------------------------------

Angående inlägget: Pinsamt av han, elakt av dig att skratta ;) Hade iofs nog gjort det själv. DVS om jag var tjej. :)

2010-01-28 @ 23:37:23
Postat av: A

Hahaha, påminer mej om en snubbe jag hade sex med som morra, blev helt typ whaaat? å började garva :P

Stackars pojkar :(

2010-01-30 @ 02:47:20
Postat av: v:n

Stackarin. (:

2010-02-01 @ 20:11:55
Postat av: Anna

nemmen lilla gubben STAKAREN /// kan du inte glömma det och ta det från början ?

2010-02-01 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0