vad är bullfitta??

Hej alla läsare!
Det har kommit några frågor på det här med vad en såkallad ''bullfitta'' är och jag tror att många har missförstått, så jag ska göra så gott jag kan för att svara tydligt nu :P

Det är mycker förvirrande att se alla svar som folk säger när man frågar vad en bullfitta är. Men min förklaring är att det är en förhöjning av venusberget på kvinnan. Venusberget ser nästan ut som en liten kulle/bulle och har därifrån fått namnet.

Alla är vi olika skapade och vissa har tydligare venusberg än andra. Det är ingenting konstigt med det! :)

Hoppas det här gjorde det lite tydligare.

// Dr.s Jones


Kommentarer
Postat av: Morten grape

Loverm

11.apr.2005, kl.11:52  

8 frågor till tjejer!!

Nya frågor till tjejer:



Måste ni smeka klitoris för att komma?

Gillar ni när man suger på klittan?

Gillar ni att knipa?

Kan ni ha grymt sex med en bra kille med medelpenis?

Njuter ni av analsex?

Kan ni få G punkts/slidorgasm under in/ut sex?

Hur gör ni för att få det?

Vad spelar in?

2010-01-04 @ 02:30:10
Postat av: E

Hej!

Jag har nyss träffat en kille, och vi gillar varandra jättemycket. Och varje gång när vi kör vårat förspel innan vi ska ha sex så är han jättehård - vilket är bra dock :P men sen när vi börjar ha sex så slaknar han, vi försöker fixa det men det brukar sluta med att vi ger upp. Han gjorde slut med sitt jättejobbiga ex för runt tre veckor sen.. Kan detta bidra till att han tänker på något annat? och har du något tips till hur han kan vara hård under hela samlaget och vad kan jag göra för att hjälpa till? :P



Love your blogg! :)

2010-01-04 @ 03:35:02
Postat av: Anonym

hej dr.jones

jag rakar mitt underliv,mothårs, sen läste jag på eran blogg att man skulle raka medhårs för att slippa röda prickar, så jag började raka medhårs istället, men då far inte håret bort!

snälla hjälp mig!

2010-01-04 @ 13:20:59
Postat av: BEHÖVER SVAAAR!!! <33

om man inte har mens händer något om man har sex med någon?



jag har inte kommit in i puberteten än... men jag har en kille och han och jag är jätte sugna på att ligga med varandra... men jag vet itne om jjag vågar göra det om jag inte har fått min mens än... men såklart vet han inte om det så jag måste få veta det ganska snabbt!



jag har fått höra att något inuti kvinnans kropp spricker (vet inte vad) men jag vågar inte chansa!



sköt om dej!

2010-01-04 @ 15:04:15
Postat av: jamelica

hej :D

kan int du typ säga massa ställningar och beskriva dom för typ dooom ända ja kan e typ doggi (pinsamt*)



tacksam för ett långt o bra svar <3

2010-01-04 @ 15:08:42
Postat av: tim

Hej Dr Jones! Måste börja säga att jag är stammis på eran blogg för den e så jukt bra eftersom ni hjälper andra med deras problem och jag hoppas du kan hjälpa mitt problem.



Jag är 15 år fyller 16 om några månader och jag har ett pinsamt problem det är att jag får väldigt många tjejer. Och i skolan efter gympan när killarna duschar så ser alla varandras snoppar. Och det är jätte pinsamt för jag har 3-4 cm när den e slak så alla går runt och pratar bakom min rygg att jag har en jätte liten snopp men det har jag inte igentligen, när den är stånd så har jag 16 cm, är det normalt? Detta är jätte jobbigt för när dom pratar bakom ryggen så berättar dom det till tjejerna och sen vet alla det. Detta är samma när jag ska träffa en tjej när dom ser min snopp at den är så liten men efter ett tag när dom runkat av mig och jag fått stånd så är den 16 cm och dom blir alldeles chockade. Snälla jag lider jätte mycket utav det här problemet vad ska jag göra jag vill inte att den ska vara så liten vid slak :(

Snälla Hjälp mig Dr Jones. Tack på förhand!



Mvh Tim.

2010-01-04 @ 15:24:34
Postat av: Nea

kan även smala människor ha bullfitta? xD

2010-01-05 @ 13:28:52
URL: http://keepmovingforward.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0