Svar

Anonym om Dildos:
hej och tack för en bra blogg!

det där med att raka med hårs. jag får ändå lite röda prickar och så och sen har jag lite hår inte alls mycket men lite hår mot benen och där blir jag rödast (har ni hår vid rövhålet eller låren!!?) sen undrar jag ifall detär normal vill säga får ni typ strävt om ni drar med handen mothårs när ni har helt ny rakad eller liksom är det fortfarande typ taggigt börjar tro att jag är sjukt onormal!!!!!!!!!!!!!


Svar: Hejhej, vill bara börja med att säga att du är helt normal!! Oroa dig absolut inte för det. Det är alltid, verkligen alltid så att om du känner att du är annorlunda, t.ex. har jätte stora inte blygdläppar så är du aldrig ensam om att ha det. Eller det kan vara att man tror att man är ensammast i världen om att ha lite hår på låren. Det är många som har det även om man tycker att alla runt om en har det ''normala''. Liksom vem har sagt att det inte är normalt att ha det egentligen? :P

Nu till din fråga. Man får nästan alltid röda prickar/ rakfinnar när man rakar sig, även medhårs precis som du. Det man kan göra då är att smörja in sig med en oparfymerad, fuktgivande kräm som inte är fet.
Easy Shavin´Intim shaving gel från apoteket är ett bra exempel. Apoteket har även många andra bra intimprodukter som du kan prova.
Det är även bra om du rakar dig i slutet av när du duschar så att huden har mjukat upp sig lite och blivit mer avslappnad då är det lättare.
Jag har upplevt att det har varit stubbigt direkt efter att jag har rakat, men efter att jag bytte till gillette venus embrace som jag berättade om i tidigare inlägg så har det inte varit så. Så byt rakhyvel. :)






Det är inte onormalt att ha hårväxt vid rövhålet eller utmed låren! Kom ihåg, du är aldrig ensam om något ''problem''.

Hoppas du fick svar på din fråga! :) Kram


Ni som tycker att det känns jobbigt att köpa intimgrejer ch sådant kan ju alltid be någon köpa det åt dig.. T.ex. mamma, syster, gå med en kompis kan man också göra.
Det är absolut inget att skämmas för såklart så ingen kommer att tycka det är konstigt.

Jag tycker vi har varit väldigt duktiga med uppdatering idag, eller vad säger ni? :)

 


Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

hahahaha.. jag dör.

2010-01-04 @ 20:34:22
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: Tim

Hej Dr Jones! Måste börja säga att jag är stammis på eran blogg för den e så jukt bra eftersom ni hjälper andra med deras problem och jag hoppas du kan hjälpa mitt problem.



Jag är 15 år fyller 16 om några månader och jag har ett pinsamt problem det är att jag får väldigt många tjejer. Och i skolan efter gympan när killarna duschar så ser alla varandras snoppar. Och det är jätte pinsamt för jag har 3-4 cm när den e slak så alla går runt och pratar bakom min rygg att jag har en jätte liten snopp men det har jag inte igentligen, när den är stånd så har jag 16 cm, är det normalt? Detta är jätte jobbigt för när dom pratar bakom ryggen så berättar dom det till tjejerna och sen vet alla det. Detta är samma när jag ska träffa en tjej när dom ser min snopp at den är så liten men efter ett tag när dom runkat av mig och jag fått stånd så är den 16 cm och dom blir alldeles chockade. Snälla jag lider jätte mycket utav det här problemet vad ska jag göra jag vill inte att den ska vara så liten vid slak :(

Snälla Hjälp mig Dr Jones. Tack på förhand!



Jo ni har varit jätte duktiga på uppdateringen ett stort plus på er! Fortsätter ni såhär om ni orkar så kommer ni få jätte många besökare. jag har själv gått in på den här bloggen minst 10 gånger idag och jag överdriver inte, ni borde ha jätte många besökare/sidvisningar, skulle vara roligt om ni la upp en bild hur er statistik ser ut.



Mvh Tim.

2010-01-04 @ 20:37:12
Postat av: Alexandra

Hej :) hur ofta köper du ny rakhyvel? <3

2010-01-04 @ 20:43:39
Postat av: Anonym

hej. Jag har en fråga.



När jag onanerar(jag brukar använda en gurka med kondom på) så får jag bara in några centimeter. Är jag för trång?

2010-01-04 @ 22:35:58
Postat av: Moa

Jag har en fråga som jag hoppas ni kan svara på, om man är gravid blir man trött då, alltså RUSKIGT trött? Och efter hur lång tid blir man trött om man är gravid, alltså, en vecka, två veckor osv. Måste ha svar!!!

2010-01-04 @ 22:39:19
Postat av: emma

vad ska man fråga sina frågor? jag har några frågor till er som jag skulle vilja få svar på, så jag skriver dem här.

1 vad ska man göra när man suger kuk om man inte vill svälja?

2 är det normalt att onanera med hjälp av duschslangen, är det nånting ni brukar göra?

jag gillar inte att bli slickad, jag kan runka suga och bli pullad, men jag gillar inte det där med att bli slickad...men många killar vill slicka, vad ska jag säga?

3 jag älskar sex, är kåt jätteofta men saken är den att jag skäms över min kropp, tycker att jag är mullig, tjocka lår osv och det hindrar mig från att ha sex med andra och bara onanerar själv. skulle vilja få orgrasm med killar och inte bara genom mig själv, vad ska jag göra?

4 vad föredrar ni ha sex med lyset tänt eller släckt?

5 när ni har sex i sängen, har ni täcket på er då? eller ligger ni på det eller har ni inget täckte överhuvudtaget?

6 hur suger man kuk som bäst? vad föredrar killar, vad ska man tänka på osv, finns det några knep eller tips på hur man kan göra det extra bra?

7 jag fick min första orgasm när jag var 13 är det normalt?

8 vet ni någon bra hemsida för dildosar?

9 har ni några bra porrhemsidor? isånnfall tacksam för svar



tack på förhand! ni är bäst

kram emma



2010-01-04 @ 23:23:46
Postat av: Anonym

ja eran blogg är BÄST

2010-01-05 @ 01:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0