(o) Rakad..?

Agnes om Vad krävs för ett bra förhållande?:
rakar du dig där nere? isåfall, hur gammal var du när du började med det?

Tacksam för svar :)
Svar: ja jag rakar mig därnere, det började jag i samband med när jag började ha kroppskontakt med killar d.v.s när jag började gå på fester, fick min första pojkvän o.s.v Benen rakade jag när jag var 13 år tror jag. Något år senare kanske, började jag även raka mig på andra ställen;) Tänk på att inte raka dig för mkt där nere med tanke på att håret fungerar som skydd!
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Joel

"Tänk på att inte raka dig för mkt där nere med tanke på att håret fungerar som skydd!"



så du rakar inte bort allt? :S

2010-01-04 @ 13:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0