2009

Hejsan! Jag kom nyss hem, har varit och kollat på bio och det var nästan det ända jag hann med idag.. haha, gick och la mig sent igår.. jag vet att jag inte var ensam om det.

Mitt bästa minne från 2009, i sexväg :P var ett engångsligg faktiskt, helt random. Började prata med killen på en fest o vi hade en hel del gemensamma intressen, och allt rullade på o det ena ledde till det andra. Hade världens tur med att hitta en kille som verkligen visste vad han gjorde! Han var väldigt dominant men ändå kärleksfull, just the way i want it;) han kunde hålla ut länge också o stimulerade klitoris ordentligt, grr...xD


Kommentarer
Postat av: ellen

haft ett bra nyår?

2010-01-02 @ 03:48:52
URL: http://deeliiicious.blogg.se/
Postat av: HANNA

ha en bra dag! najs blogg haha ;)

2010-01-02 @ 10:59:51
URL: http://hannanerep.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej , eran blogg är skit bra ska ni veta , asså d är så bra tkr jag när man har massa frågor så kan man fråga dom till er ! :)

haha måste bara undra kan du beskriva bullfitta ? xd

2010-01-02 @ 14:18:33
Postat av: Elina

Har du nån gång råkat smyga upp när dina föräldrar haft sex? Det hade jag... Men dom märkte inte att jag stod vid dörröppningen :p

2010-01-02 @ 15:47:44
Postat av: Du vet inte - Tävling

Var med och tävla i bloggen.

du kan vinna presentkort i värde av 300 kr!

du hittar det på denna inlägg http://duvetintee.blogg.se/2009/december/vinn-300-kr-presentkort.html

sista chansen tävlingen tar slut imorrn.



MVH

duvetinte.se Crew

2010-01-02 @ 16:29:28
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's sorgligaste youtube klipp!* :$ http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-sorgligaste-klipp.html#comment

2010-01-02 @ 16:59:05
Postat av: Jakob

Kan ni visa på bild vart klitoris sitter på fittan med bild?

ska man trycka hårt på klitoris för att tjejen ska bli kåt?

2010-01-02 @ 17:36:00
Postat av: jakob

vad tycker du om tjejer som pullar killar i rumpan när dom har sin G punkt?

Har du/ni gjort det?

Skulle du kunna tänka dig göra det på någon kille?

2010-01-02 @ 17:36:50
Postat av: jakob

skulle vara roligt om du kunde svara på dom här frågorna ;)



1 Hur reagerar ni om ni får en ros och beundrarbrev av någon?

2 Varför går tjejer alltid på toaletten tillsammans?

3 Vilken kroppsbyggnad ska en kille ha tycker du/ni?

4 vad brukar du ha för slags underkläder på dig?

5 På vilka platser inomhus har du haft sex på?

6 Har du blivit påkommen med att onanera?

7 har du smakat din egen sperma, isåfall hur var det

8 när du brukar onanera till porr, står du upp, sitter, ligger i sängen eller hur gör du?

9 Har du onanerat med olika saker tex banan, gurka eller penna?

2010-01-02 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0