DAGENS FRÅGA

eftersom killarna var så snälla med att besvara gårdagens fråga så kan väl vi tjejer berätta för dem hur vi vill att ni ska se ut;) det här är bara utseendemässigt - en skitsnygg kille som beter sig dåligt, ser inte bra ut i mina ögon..

Själv vill jag att ni ska ha vältränade kroppar dock ej FÖR muskulösa. halvlångt hår, tillräckligt långt för att kunna rufsa till det;) - snälla inte föööör mkt vax! 
Längden på kuken får gärna vara 15+ men inte skrämmande storxD 
KÄKBEN <3 <3 

Hur vill ni andra tjejer ha era killar?;)

Kommentarer
Postat av: :D

asså omg haha asså , det här är bara hur en perfekt verkligen perfekt drömkille ser ut för mej ,

han ska vara lliiiiite längre en mej , han ska INTE VARA TJOCK ( har inget emot tjockisar men aja ) han ska typ vara smal , sen magrutor , grr. han ska vara ganska brun , assåminte skit blek nte lixom typ vit ? men hellre solbrun en knallblek lixom , aa sen ska han ha brunt hår , helst mörkbrunt , annars funkare me snaggat , eller lite hår me lite wax :) han sk INTE VARA FJORTIS , han kan gärna va utländsk älskar killar från andra länddddddddder ! sen ska han verkligen vara världens snällaste , sen ska han ha mörka ögon , går bra också med blåa :D:D:D::D:D:D:D::D , sen så ska han ha klädstil herregud hatar killar som har fula kläder , SEN SKORNA ÄR SKIT VIKTIGT HAHA SÅG EN GANSKA FIN KILLE IDAG , SEN SÅ SÅG JAG HANS SKOR OMG D VA TYP KÄNGOR SKIT FULA ja ber killar köp snygga skor ,typ lacoste och sånna :D tjejer loves it , aja DET VAR DE :d haha har mycke krav på min drömkille men aja :D skulel bli överlycklig om jag hittade en sån asså :D som blev kär i mej alltså och jag i honom . jaja tack för mej puss hej .

2010-01-08 @ 20:29:55
Postat av: Joel

Vad menar du med FÖR muskulösa jag tränar hårt 4-5 dagar i veckan och tycker själv jag har väldigt synliga magrutor, bröstmuskler, ryggmuskler och biceps och ben allt you name it, är det FÖR musklulösa ? :S eller hur? snälla säg :D

2010-01-08 @ 21:41:52
Postat av: hanna

hej :)

jag gillar killar som är runt 1,80 cm långa.

ganska långt hår (inte så långt som till axlarna)

lite färg i skinnet är ju aldrig fel.

mörkt hår gillar ja bäst.

muskler är snyggt. men inte för mkt.

2010-01-08 @ 21:45:45
Postat av: Beatrice

Hum, det är olika faktiskt. Men jag tror de flesta tjejer vill ha en kille som man verkligen kan lita på, som finns där. Man har hellre en kille som ger en varm lång gosig kram ist för en kille som klämmer en på rumpan. ;)

Jag personligen gillar mörka killar som är naturliga, alltså inget äckelvax i håret!

Kroppen.. ja vad ska man säga om det? Alla ser ju olika ut precis som oss tjejer.. Men en rätt vältränad kropp är aldrig fel, men det kanske inte är så snyggt med helpumpade muskler.

Sen är personligheten ALLT, om man inte kan tycka om killens personlighet.. så finns det inget att hämta där.

Förlåt för lite långt svar kanske, men någon måste ju skriva det med ;)



ÄLSKAR BLOGGEN puss!

2010-01-08 @ 22:24:33
Postat av: Anonym

eftersom jag är kort så gillar jag killar som inte är så långa, men för mig har utseendet ingen betydelse. det är personligheten och charmen som gör alltihop! gillar inte killar som tror att dom är störst, bäst och vackrast.

2010-01-09 @ 13:11:47
Postat av: Anonym

Jag gillar med att killar har halvlångt hår så man kan rufsa till det lite:) Sen är magrutor ett STORT +;) men absolut inte nödvändigt! Han ska inte vara kortare än mig tycker jag nog helst inte..

MEN PERSONLIGHETEN ÄR VIKTIGAST! KOM IHÅG DET!;)

2010-01-09 @ 14:03:13
Postat av: Anonym

jag vill ha en kille som är lång vältränad och brunhårig :) <3

2010-01-09 @ 17:42:30
Postat av: Nea

jag vill alltid ha mörhåriga killar ;) fast med blåa eller gröna ögon! det är MUMS! ;) muskler är inget måste, men han ska inte vara tjock ;)

2010-01-09 @ 17:49:44
URL: http://keepmovingforward.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Min drömkille skulle nog vara lång, ganska smal (gärna magrutor och muskler.:)) snygg, halvlångt hår (naturligt rufsigt, inte mycket vax!) Men personligheten är väldigt viktigt, han ska vara jätte snäll, omtänksam, charmig, trevlig, social, glad, humor och typ när man ska ha sex och så ska han vara jätte gullig och lixom vara rädd om än aja heh.. Sedan ska han vara väldigt omtänksam och artig... Och han ska verkligen inte vara en sån som känner sig bättre än alla andra! ;)

2010-01-09 @ 19:31:33
Postat av: Julia

alla tjejer här verkar skriva att dom gillar mörkhåriga killar!! Jag personligen gillar lite mellanblont / sandblond! Så snyggt! Sen håller jag med alla andra, inge vax! usch fy nej! Ingen har skrivit vad dom tycker om storleken! Håller med som i inlägget, 15+ men inte FÖR stor hehe! Sen föredrar jag runt 1,85 eftersom jag själv är ganska lång...men sen faller jag vlä för personligheten helt enkelt. Humor är väldigt väldigt viktigt! Och när man inte är med killen så vill jag bli påmind om att han tänker på mig ibland! :D

2010-01-10 @ 10:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0