abcd



hjääälp! om Ännu mer svar!:
hej, måste få svar på detta! jag hade oskyddat sex med en kille i augusti, tre veckor senare kliade det och sved då jag kissade sedan försvann det, jag glömde helt enkelt och testa mig, i november gick det ut att killen hade klamydia, jag har testat mig två gånger men ingen klamydiabakterie hittades, kan klamydia ha läkt av sig själv? eller kan provet ha fel? eftersom jag har ont då jag andvänder tampong med, tacksam för svar snälla ni!








Svar: OM du testat dig 2 gånger och de varit negativt är du troligtvis inte smittad. Och måste bara påpeka att klamydia inte läker av sig själv utan man äter medecin för att bota sjukdomen. Jag vet inte vad jag ska säga eftersom jag inte är en läkare, så de bästa skulle vara att du vände dig till ungdomsmottagningen .
Hoppas allt löser dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

en liten fråga!



Är det så att killar inte vill ha tjejer med bullfitta, eller tycker dem typ att det är äckligt på något sätt? Ja fattar liksom inte grejjen...

2010-01-03 @ 09:16:53
URL: http://caisaevelinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0