sexsexsexsex och ja.. sex!

Hejhej! nu är jag hemma igen efter en kväll med adamsss;)
Jag fick inte sova över för då får jag inte gå på en enda fest fram tills nyår..:/ Men vi hann med en hel del iaf!! är helt slut nuu, hade inte haft sex på ett tag innan idag och förhoppningsvis har inte heller han haft det!;)
Vi började kvällen med att kolla på film, gladiator han har ingen bättre film hemma hehexD sen satte vi oss vid datorn-det var då det började! Jag satte mig i hans knä och han la handen på mitt lår, inget märkvärdigt. Men sen började han smeka mig längre upp mot magen. Då vände jag mig mot honom och vi började strula. Sen blev det problem med hur jag skulle få av mig de jäkla tightsen! haha vi satt i en sån konstig ställning men det gick iaf bra tillslut;) Jag satte mig gränsle över honom och red honom på stolen-vilket var ngt nytt som jag faktiskt inte hade gjort förr! Ganska bra faktiskt, gick lite lättare att liksom trycka upp om ni fattar? o sen gjorde jag typ illa benet för nån vecka sen o har fortfarande lite svårt för att böja det så detta var helt klart ett väldigt bra sätt att ha sex på med tanke på omständigheterna:P åhh gud ta mig tillbakaaaa!!!!! A, ja det kommer fler gånger;)
jag vet inte riktigt vad jag gillar mest med honom.. hans stora kul elr hans fina personlighet..:P

Kommentarer
Postat av: Max

Haha hur stor har han? Och förresten vart i Sverige bor ni? :)

2009-12-25 @ 22:20:42
Postat av: isabelle

Hur gör man när man suger av en kille? Typ vad gillar dom o så?

2009-12-25 @ 22:47:19
Postat av: drjones

isabelle: http://drjones.blogg.se/2009/december/att-suga-av-nagon.html#comment

2009-12-25 @ 22:50:36
URL: http://drjones.blogg.se/
Postat av: rosie

hahahahahahahahahahahahahaha! gladiatoooor!!! <3<3<3<3<33<<3<3

2010-01-05 @ 02:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0