sexmusic

Preventivmedel.nu har gjort en undersökning om de bästa låtarna att ha sex till :) här har ni topplistan:

• "Sexyback" - Justin Timberlake
• "You´re still the one" - Shania Twain
• "I dont want to miss a thing" - Aerosmtih
• "I will alwyas love you" - Whitney Houston
• "Always you" - Sophie Zelmani
• "Sex on fire" - Kings of Leon
• "Love my sex" - Benny Benassi
• "Sexual Eruption"- Snoop Dogg
• "Do ya think I'm sexy" - Rod Stewart
• "Sexy Bitch" - David Guetta feat. Akon
• "Shewolf" - Shakira

Hahha själv tycker jag inte att det var så jätte bra låtar och jag tror inte jag skulle få mer lust heller.. Men vad tycker ni? Vilken låt skulle ni kunna tänka er att ha sex med? eller haha med lät inte bra men till då? :P

Btw så är jag lite beroende av sexy bitch när jag är full haha jag blir as taggad och börjar dansa när de sjunger: Damn girl, damn you's a sexy bitch, a sexy bitch!

Sug svälj trevlig helg:)

Kommentarer
Postat av: Elina :D

Vad är det bästa en kille har gjort mot er i sängen xD?



Hehe förlåt men jag är bara tvungen att fråga :)

2009-12-19 @ 22:06:44
Postat av: :)

hej dr jones, verkligen bra att eran blogg finns för nu har jag tre frågor som jag gärna skulle vilja ha svar på. 1. vad är vanligaste bhstorleken? 2. är det vanligt att tjejer rakar sig och bör man göra det? 3. när är vanligast att förlora oskulden? kanske verkar som lite fåniga frågor men jag skulle gärna vilja ha ett svar. tack på förhand

2009-12-19 @ 23:35:05
Postat av: C

Alice Cooper - Poison



Det är en riktigt mysig låt vid intima möten ^^

2009-12-20 @ 13:00:52
Postat av: Anonym

jeremiah - raindrops / birtday sex



chris brown - take you down



:D

2009-12-20 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0