Pinsam sexupplevelse

Vet att de är många som gillar att läsa om pinsamma sexupplevelser så därför lägger jag upp en till som en läsare nyss skickade till oss . :D


 


Jag har också en pinsam sex upplevelse som jag kan dela med mig utav, skulle vara jätte kul om den kom med i bloggen. Jag älskar er blogg! :)

Jag och min pojkvän, kan kalla han Danne, nykära och i det där stadiet man kunde ha sex 3 gånger på en dag för att man ville ha varandra så mycket. Vi låg i sängen och det ena ledde till det andra och vips så hade vi sånt där härligt, vilt sex som man inte ville skulle ta slut. Just då knackar det på dörren och vi stannar upp för en sekund. Danne säger högt att han är upptagen och att han kommer ut sen. "Daniel det är mormor, jag kommer in nu!" Ops. På andra sidan dörren stod hans mormor. Daniel flög upp från sängen och drog på sig ett par mjukisbyxor. Flåsande öppnade han dörren och med ett stånd inte gick att dölja. "Hej mormor.." säger Daniel och kramar henne. "Nämen du är ju helt anfådd, vad gör du egentligen?" "Eh, ingenting.." Mormorn tror att det är lugnt och tar ett steg in i rummet, där ligger jag, helt naken, ruffsig i håret, utan täcke, bara en kudde som skydd, livrädd. Mormorn chockad. "Oj, jag trodde du inte hade.. besök..." Första mötet med mormorn och jag ligger naken i hennes barnsbarns säng! Kan bara göra det bästa av det här. Andas.
Då brakar sängen. Två av sängsbenen går av.
Den stämningen..går ej att beskriva. Då ville jag skjunka under jorden.

Nå? haha tillräckligt pinsamt för att komma med i bloggen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

OJOJOJ.

Pinsamt xD

2009-12-26 @ 16:30:12
Postat av: Anonym

hejhej undrade att om de är normalt att ha lite hår mellan skinkorna om man är tjej? :) asså ja har nämligen de, int sådäär skitmycke men lite grövre hår däär ;( så e de sen normalt? och finns det något man kan göra? kanske nu int helt raka, men de e ju ganska äckligt detdäär. hoppas på ett svar!

btw e den hää bloggen grym , och har på känn att den kommer att blii stor, så bra som den är! ;)

puss

2009-12-26 @ 16:30:55
Postat av: Anonym

Hej!

jag ahr ett problem. jag är kär i en kille i min klass. för ett tag sedan tänkte jag på honom hela tiden och så.

men nu så typ gillar jag honom ibland. för ibland är han så jvla dum i huvudet! ibland byter han inte kalsonger på typ en vecka. men ändå så är han så snäll, och snygg och fin! jag och mina kompisar brukar typ dissa honom bakom hans rygg, och det är inte så att jag bara hänger med för grupptryck eller så. jag tycker verkligen illa om honom ibland.

men han är så underbar när han sätter sig nära mig på rasten, och ler mot mig, och tittar på mig :')



men mina kompisar gillar honom inte, och jag vill inte 'förlora' dem om jag blir tms med honom?

jag vet inte om han gillar mig nu, fast jag vet att han har gjort det från och till sedan skolan började i augusti, för det har hans kompisar sagt till mig att han har sagt till dem.



vad ska jag göra ? :(

2009-12-26 @ 17:05:28
Postat av: tjej

hahha, mamma!

2009-12-27 @ 11:44:10
URL: http://annaochfati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0