Mat + Sex = ?

dålig uppdatering idag! förlåt! men ni har inte heller skickat in några frågor så vi skyller lite på det också! ;)
Har ni någon gång provat att blanda mat med sex..?:P som t.ex. att slicka upp grädde från din partners kropp? Det har jag faktiskt! inte ngt gott som grädde nu dåra men vi tog olivolja haha. Jag smörjde in hans bröst med det och sög lätt och slickade bort det;) sjukt tändade kan jag säga! inte så gott kanske.. men jag tror att det var de enda vi hade i skafferiet..xD (jag var såklart inte ensam om att slicka, han gjorde en del också ska ni veta...;) ) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan.. Hur kan tjejer få fram orgasmer utan 6?

2009-12-21 @ 20:54:45
Postat av: Johanna

hej, jag har nyss börjat läsa eran blogg och jag älskar den verkligen. Jag är själv 14 år(oskuld) och tänker på sex dagligen, och jag vill verkligen ha det snart.

Kan ni inte sätta in mer sexnoveller också, tycker att dom är väldigt intressanta och läsa och man känner att man blir som lite kåt när man läser dom också.

2009-12-21 @ 21:15:39
Postat av: anonym :$

hejsan :) vill bara börja med att säga att eran blogg är bra & den hjälper mig verkligen!

Men jag är lite oroad över en sak..

jag är 15 år och när jag ska pulla så smeker jag klitoris, får orgasm och allt det där men jag har aldrig onanerat genom att trycka in fingrarna i klittan. asså de e ju typ så man pullar "egentligen" men jag har försökt men det känns liksom inte lika skönt, in fact inte skönt alls! mina kompisar har köpt dildosar men jag kan ju inte ha det då isåfall! och så oroar jag mig för hur det ska bli sen med sex (är oskuld) om jag inte ens tycker det är skönt när jag trycker in fingrarna! är det fel på mig? snälla hjälp!! <3

2009-12-21 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0