Hur jag förlora min oskuld

Ja, jag vet att de blivit en hel del såna inlägg men vi är ju trots allt 3 st. Så de får ni räkna med :)

Iallafall över till historien. Jag var hemma hos min dåvarande pojkvän, vi kan kalla han Niklas. Jag hade åkt till Niklas direkt efter skolan och nu låg vi i hans vardagsrum och kollade på tv. Vi börja strula och vi smekte varandra mer och mer, sen bärde Niklas upp mig och bar mig till hans sovrum. Vi fortsatte i sängen och jag runkande av honom och han pullade mig. Jag var riktigt osäker på om jag ville mer, men jag kände liksom ändå att de kändes rätt. Så han satte på sig en kondom och vi fortsatte. Niklas förde in den och de första "stötarna" var lite obehagliga och så, men sen efter de var de hur skönt som helst. Vi höll på ett tag så märkte jag att kondomen hade åkt av, men jag brydde mig inte så mycket. Men sen fick han utlösning och vi slutade. Så höll han om mig och vi somnade så vaknade vi sent på kvällen och fortsatte göra lite dirty things :D

Ja så förlora jag min oskuld, jag ångra mig faktiskt inte. Jag förlora den till en person som jag faktiskt tyckte om väldigt mycket och de kändes liksom helt rätt =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det ett problem för min framtiden för jag oregelbunden mens kan jag fortfarande få barn

snälla svara

2010-01-13 @ 18:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0