Fråga

alex om boktips haha..x):
hej jag är tretton jag är kär i en tjej hur kan ja börja snacka med henne?? asså jag känner inte hon går i min skola ovh lika gammal.......SNÄLLA SVARA SNABBT!!!!!!!!!!

Jag tycker det är jätte gulligt när man märker att en kille börjar ta kontakt med en, oavsett om jag har känslor för honom elr inte. Och det finns nog ingen tjej som tycker att det är jobbigt på nåt sätt(Om du inte blir för påträngande). Därför tycker jag att du ska börja prata med henne lite försiktigt. okej det är nog svårt i skolan, det förstår jag. Därför är det enklast att i början göra det via en dator elr mobil. Har du henne på facebook elr kanske msn? Börja med att skriva Hej, och sen rullar allt bara på, fråga vad hon gör/mår/har gjort i helgen. Jag som tjej skulle absolut inte tycka att det här var konstigt, tvärtom man blir bara glad av det:) När ni chattat ett tag på det sättet så kanske ni möter varandras blickar i skolan, och du kanske får mod till att säga hej där:) hoppas det här hjälper dig lite! 
Har ni läsare lite andra tips som kan hjälpa alex? :)

Kommentarer
Postat av: Li

va e igentligen playboy?

2009-12-25 @ 15:25:56
Postat av: emelie k

om jag va alex så skulle jag hålla mig till ert tips ! Håller med dig om att jag inte skulle tycka det var konstigt ! =)

2009-12-25 @ 15:26:30
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Jag tycker att han ska vara snäll och uppmärksam mot henne, det skulle jag ha fallit för om jag var i den åldern!

I övrigt tycker jag era tips verkar bra, lite svårt att komma ihåg vad jag skulle ha gjort i den åldern, när man är lite äldre och så är det ju alltid mysigt med en fika :)

2009-12-25 @ 15:30:07
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0