long time no see

jag har inte varit inne här på jätte länge ! idag hade jag lite tråkigt så jag tänkte kolla in lite kommentarer bara o statistiken, o jag blev så förvånad! för vi har haft en massa besökare varje dag fastän vi slutat blogga! :O vi kommer tyvärr inte börja blogga igen så ni kan sluta tjata om det även om jag bara blir glad över att ni verkligen vill ha oss tillbaka! men vi är inga experter ändå så allt ni behöver svar på kan ni lika bra som vi hitta information om!:P ut o ha lite sommarsex nu i stället! <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

gud vad förvånad jag blev, när jag såg att ni hade skrivit! jag går in här ofta för att läsa era sexnoveller.. rawr ;)

2010-05-24 @ 00:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0