Så förlora kändisarna sin oskuld.

Sienna Miller Ålder: 16 Millers mamma insisterade på att dottern skulle göra det i hemmet. "Jag förderar att du gör det i mitt hus om du nu ska göra det överhuvudaget", ska hon ha sagt till Sienna.

Paris Hilton Ålder: 15 Tori Spellings bror Randy hävdar att det var han som tog Paris oskuld.

Megan Fox Ålder: 17 Hon var kär i killen och det hela var "fint".


Kelly Osborne Ålder: 13 Kelly Osborne trodde samma år hon förlorade sin oskuld att hon var gravid. - Jag som inte ens hade fått min mens.

Johhny Depp Ålder: 13. När Depp gjorde pr för filmen Sweeney Todd sa han till Rolling Stone: - Jag har inte haft ett lika givande samarbete sen jag förlorade min oskuld då jag var 13.

Fergie: Ålder: 18. - Jag har alltid varit en väldigt sexuell person. Jag fick hålla tillbaka mig själv. Förlorade min oskuld när jag var 18, men för det krävdes stor viljestyrka.

Brooke Shields: Ålder: 22. Avslöjade för Health magazine att hon ångrar att hon inte hade sex tidigare. - Jag tror att jag i sådana fall inte hade bekymrat mig lika mycket över min övervikt, förklarade hon.

Angelina Jolie: Ålder: 14 år. Efteråt kändes det inte som att "känslorna var tillräckligt starka", har hon berättat. För att komma närmare killen känslomässigt tog Jolie fram en kniv och skar honom




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0