Novell+fråga

De t har inte kommit ut en fjärde del av novellen än men jag ska hålla utkik och lägga upp den så fort den kommer! :) Ni får nu en helt ny novell ist :) Och juste, ifall ni har en novell som ni vill att vi ska lägga in på bloggen så kan ni skicka den till vår mail ;)

En ny vän i mörkret

Jag hade blivit bjuden till en överraskningsfest för min vän Jesper och nu stod jag utanför replokalen där festen skulle hålas till.
Genom fönstret såg jag flera helt okända ansikten. Detta gjorde mig lite orolig, men det var fruktansvärt kallt ute och jag hade bara en tunn klänning och ballerinaskor så jag gick sakta mot dörren.

Väl inne såg jag snabbt att där faktiskt var ett ansikte jag kände igen. Anders.
"Tack gode gud" tänkte jag samtidigt som jag hängde av mig jackan och sparkade av mig skorna.

De som redan hade kommit var 8 killar, runt i egen ålder & Anders, killen jag faktiskt kände, hälsade glatt på mig!
"Men Hej Sara! Jag visste inte att du skulle komma! Kom och sätt dig!"
jag nickade lite blygt och satte mig på stolen som sköts fram till mig.
Runt bordet jag nu placerat mig vid började nu grabbarna prata lite med varandra.
En kille kikade lite på mig och sa efter ett par minuter:
"Förresten, Jag är Jens, Jespers kompis"
Jag log, gjorde en liten gest med handen och presenterade mig som Sara "Jespers andra kompis".
Han log, och fortsatte samtalet med de andra.

Några minuter senare hörde vi en bil som körde in på gatan, och vi släckte ljuset.
Fortfarande var det bara jag och 8 killar.
Strax efter att vi släck ljuset kom Jesper in genom dörren med en ögonbindel.
Hans flickvän, som var den som ringt in alla till festen, ledde honom med ömma rörelser in i rummet.
Ögonbindeln åkte av och vi ropade alla "GRATTIS" till den otroligt förvånade Jesper.

Det dröjde inte länge innan spriten åkte fram och vi började bli mer och mer sociala med varann.

Jens och jag hamnade brevid varann på en soffa medans de andra var ute och rökte.
" Du är otroligt vacker" sa han och smekte mig längs låret.
Det hettade till mellan mina ben och jag blev helt mållös.
Han log och böjde sig fram och kysste mig.
hans mun var piercad med en ring, och detta fann jag otroligt sexigt.
Hans läppar var väldigt starka och hans händer hade nu förflyttat sig innanför mig tröja och jobbade sig upp till brösten.
Dom styvnade direkt, hans svala han mot mina bröst. det var helt underbart.

Dörren öppnades och resten av gänget kom in, handen försvann från mitt bröst och munnen från mina läppar.
"Helvete" tänkte jag och gav ifrån mig en ängslig suck.
Jag var otrolig varm av upphetsningen och beslutade mig för att lämna soffan för att gå ut i kylan och svalka mig.
"Jag går ut en stund" viskade jag till Jens och gick ut.

Ute i kylan tände jag en cigg, rökte, tände en till och svor.
Han var otroligt snygg, jag höll på att bli galen.
Jag ville ha hans händer runt mina bröst, och hans tunga slingrandes runt min.

Ytterdörren öppnades och ut kom Jens.
"Kom med mig" sa han och tog min hand.
Min cigg släpptes på marken och han tog mig runt husknuten.
"Jag vill ha dig. Nu." Sa han flåsandes i mitt öra.
Jag kysste honom och han puttade mig mot väggen.
Han läppar försvann nerför min hals och jag började röra mitt sköte mot hans bula.
Jens tog tag i mina trosor och slet av dem.
Han kysste nu mina läppar igen och förde sakta en hand till mitt underliv och började massera klittan.
Jag stönade och kände hur fittsafterna började rinna ner för låret.
"Snälla, ta mig! Nu!!"
Jens log och kysste mig i pannan medans han knäppte upp sina jeans och blottade sig ståkuk.
Han grep ta i mitt ena ben och höll uppe mig samtidigt som han förde sin stora kuk in i mig.
Aldrig har jag känt något som detta.
Han började lugnt, men när han märkte att jag juckade mot honom så tog han ett fast grepp om mina höfter och tryckte på rejält.
det plaskade lite av våra safter som möttes och strax kom vi i en enorm orgasm tillsammans.

jag satte mig på knä framför honom och tog hans kuk i mina händer, som genast reste sig igen.
"duktig ponke" sa jag och smekte den.
Jag runkade av honom och började sedan suga intensivt.
Jens stönade "åhhh.. Jag kommer.. JAG KOMMER".
Jag svalde hans sats, och vi satte oss tillsammans lutandes mot husväggen.

Jens och jag har träffats flera gånger efter detta.
Min otroligt snygga Jens.





Jag vet att det var ganska dålig svenska, dvs, inte stor bokstav, punkter på fel ställen m.m. Men jag tyckte ändå den var bra.

Haha jag började skratta lite när hon sa '' duktig ponke'' hehe det kanske inte var så passande. Eller jag skulle aldrig kalla någons snopp för det..

Har ni några smeknamn på penis? Haha

Kommentarer
Postat av: Joel

smeknamn för penis är väl, den växande staven.

bananen, gurkan,

2010-01-04 @ 17:23:13
Postat av: Anonym

Petter niklas hahaha

2010-01-04 @ 17:25:01
Postat av: Anonym

Kan inte du göra ett typ test för att se hur många som rakar sig i underlivet? Jag rakar mig lite ibland, kan inte bestämma om jag ska börja göra det ''ordentligt'' eller inte... måste man ha intimrakgrej också? Det känns väldigt pinsamt att köpa det. ( är 15 )

2010-01-04 @ 17:53:00
Postat av: Anonym

ställningar. tipsa oss

2010-01-04 @ 18:10:08
Postat av: Anonym

skitbra nnovell :D

2010-01-04 @ 18:16:26
Postat av: tjej

kuk säger jag alltid, hihi

2010-01-04 @ 18:44:33
Postat av: Anonym

Mer ställningar!!!!

2010-01-04 @ 19:12:30
Postat av: Anonym

n på tangentbordet är nära j , så hon/han kanske skulle skriva pojke :P

2010-01-04 @ 19:12:37
Postat av: Louise

min pojkvän och jag kallar hans för Mr Västerberg xD

2010-01-06 @ 23:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0