N0v311

Någon ville ha en till lesbisknovell! Varsågod ;)


Skidresan del 1

Det var sista kvällen på skidresan. Den skulle avslutas med ett disco. Jag och Nina var inte peppade och istället stannade vi i den lilla stugbyn.

Vi smög omkring på kvällen och tjuvtittade in i dom andras stugorna som stod tomma. Våra stövlar var snöfyllda och jag såg hur det rörde sig i Erik och Kristers stuga. Det kritvita håret avslöjade att det var Erik som var hemma.

Med snö upp till våra knän gick vi till fönstret vid deras stuga. Vi såg snart hur han låg och läste en porrtidning. Jag blev upprörd över detta men Nina hejdade mig. Hon gjorde rätt. Snart kunde jag se hur han drog ner sina mjukisbyxor till knäna och såg hans hårda kuk, nästan stå rakt upp. Som klistrade vid fönstret såg vi hur han drog i sin kuk. Det tog inte särskilt lång stund innan vi såg hur han grimaserade och hur han sprutade sin sats rakt över furubordet.

Lite slarvigt torkade han bort sin sats och Nina och jag gick till vår stuga. Inne i stugan skrattade vi och skämtade åt deras bord.

Nina gick snart in i sovrummet. Jag ställde mig och diskade den lilla disk som fanns innan jag gick in i sovrummet.

- Sover du? Frågade jag och tittade på Nina som låg och blundade i sängen.
- Nää, inte ännu, sa hon och öppnade ögonen.
- Bra, då behöver jag inte smyga, sa jag och klädde av mig kläderna och drog på min rosa rutiga pyjamas.
Sängen var sval när jag kröp ner i den och slöt mina ögon. Ganska snart hörde jag att Nina gjorde något i sin säng. Jag tände lampan och såg genas de snabba rörelserna mellan sina ben genom täcket. Hon stannade upp.

- Blev inte du kåt av att se Erik, eller? Frågade hon och såg besvärad ut.
- Fortsätt, sa jag och hade letat min hand mellan mina ben.
- Måste du glo då? Frågade hon lite irriterat.
Jag log mot henne och rörde mina händer så hon skulle förstå att jag gjorde samma sak.
I någon minut låg vi och smekte oss själva och tittade varandra i ögonen.
- Får jag krypa ner hos dig? Frågade jag.
Nina sa inget, istället lyfte hon täcket på ett välkommande sätt.
Snabbt, innan någon av oss skulle ångra oss reste jag mig och kröp ner i hennes säng.
Jag kände snart hur Nina letade in en hand under min pyjamaströja. Hon klappade mig över magen och upp över mina bröst. Återigen märkte jag att hon började smeka sig själv igen. Jag hörde hennes små flämtningar intill mig och jag letade in fingrarna i min pyjamas. Vi låg och smekte oss själva och lät andra handen vandra över varandras kroppar. Jag letade min mun mot Ninas och började kyssa henne ömt. Samtidigt letade jag min hand ner över hennes mage till hennes lilla pubisberg. Jag kände hennes lilla knulltofs och jag rörde mig nedåt. Jag tog över hennes fingrar och började smeka hennes clitoris. Vi kysste varandra härligt och jag rörde mina fingrar mellan hennes ben allt mer koncentrerat. Det tog inte lång stund innan hon försökte stöna i min mun men min tunga hindrade henne. Jag kände hur hon smekte ett finger i sig samtidigt som jag rörde fort på mina fingrar. Jag flyttade mina läppar ner över hennes hals och hörde hennes härliga stön. Snart stelnade hon till och gnydde till våldsamt. Hela Nina skakade under mig. Hon flåsade och flämtade under en lång stund.

Handen mellan mina ben hade inte rört sig på en lång stund. När hennes stönande upphörde började jag röra fingrarna rytmiskt igen. Jag kände hur Nina började dra av mig mina pyjamasbyxor. Snart kände jag hennes händer över mina lår. Hon rörde sina fingrar närmare och närmare mitt kön och jag njöt verkligen av henne. Hon smekte mig lugnt kring min mus och snart kände jag hennes fingrar mellan mina ben. Sakta smekte hon fingrarna längs min musskåra och jag flämtade till utan kontroll. Hennes fingrar rörde sig över mitt kön och jag kände hur jag bara kom närmare och närmare min klimax.

Nina lät snart fingertoppen vandra mellan läpparna som var välinsmorda. Jag slutade röra mina fingrar en stund för att inte komma redan. Det här var för härligt för det.

När jag återupptog mitt gnuggande kände jag hur Nina sakta rörde fingertoppen in i mig. Det blev för mycket för mig och genast kände jag hur kroppen spände sig som i en båge. Jag stönade ohämmat och kände hur hennes finger gled längre och längre in i mig samtidigt som de underbara impulserna for genom min kropp. Jag stönade och flämtade då orgasmen kastade omkring mig och njöt om något jag knappt fantiserat om tidigare. Nina slutade röra sitt finger i precis rätt tid utan höll det på hårt intryckt i mig på ett otroligt skönt sätt en stund innan hon drog ut det ur mig.

Hon hoppade upp på mig och kysste mig innan känslorna blev för sköna och jag brottade bort henne.

Med våra armar kring varandra somnade vi utmattade.


Kommentarer
Postat av: lizzzzzzzaaaas

hej jag har en fråga om lesbika hur har dem sex?

2010-01-05 @ 19:56:14
Postat av: kommenterat 9 ggr men inget svar. Skulle beöhva ett nu...

hej! jag är påväg att bli av med oskulden... men jag har inte fått min mens... alltså innte kommit in i puberteten än... men om jag har sex... händer det något då? jag har fått höra att något spricker inne i kvinnans kropp.. men jag vet inte vad och jag måste veta om det händer något!!(?)



jag har kommetenterat här minst 9 gånger men inte fått något svar! och jag vet att jag kommer att göra det ganska snart... så jag BEHÖVER ett svar ganska snabbt!!

och det vore jätte trevligt medv ett svar just nu! för jag vill gärna vara på den säkra sidan!



PUSS BLOGGEN ÄGER BTW!!!

2010-01-05 @ 20:33:21
Postat av: Anonym

FLER LESBISKA NOVELLER! :-) vi gillar såna :-) i alla fall jag :-D

2010-01-06 @ 02:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0