Vad krävs för ett bra förhållande?

Det här med olika egenskaper är en ganska komplicerad sak tycker jag. Alla är vi ju olika och funkar därför olika också. Jag har varit kär i och tillsammans med en kille en gång som också var kär i mig men vi funkade ändå inte ihop, vi tyckte olika och tillslut blev det jobbigt. Även fast vi gillade varandra fortfarande så kände båda att det var bäst att göra slut.

Det jag tycker är viktigt i ett förhållande är framförallt ärlighet och humor men även öppenhet och ett vårdat yttre. Med ett vårdat yttre menar jag såklart inte att han måste se jätte bra ut, utan att han tänker på sin hygien t.ex. och har en snygg stil på kläderna:)

Det är mycket som man vill ha i ett förhållande men som man inte har, eller hur? Det är alltid något som saknas. Ifall man har samma humor och är ärliga mot varandra så kanske man inte kan kommunicera bra eller om man lätt kan prata och funkar jätte bra ihop, så är det kanske inte bra i sängen. :P

Så nu till dagens fråga! Vad tycker du är det viktigaste i ett förhållande? Humor, bra kommunikation, att man är trogen? Eller räcker det med jätte bra sex? ;)





Ett litet tillägg: Enligt parship.se som har gjort en undersökning vill 70% av Sveriges 2 miljoner singlar hitta den rätte, så du är inte ensam du som vill hitta den här killen/tjejen som allt stämmer bra ihop med.

// Dr.s Jones

Kommentarer
Postat av: Agnes

rakar du dig där nere? isåfall, hur gammal var du när du började med det?



Tacksam för svar :)

2010-01-03 @ 23:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0