Dagens; 21 anledningar att dejta en hästtjej:

1) Vi har fyra hastigheter och kan många olika positioner
2) Vi har på oss tighta byxor
3) Vi gillar att bli smutsiga
4) Vi vet hur man rider rejält
5) Vi gör alltid vårt bästa i ridningen
6) Vi älskar att ha kontrollen
7) Vi kan rida i timmar
8) Vi vet hur vi ska behandla stora saker
9) Vi kommer av och på lätt
10) Vi är alltid redo
11) Vi gillar det hårt
12) Vi har ben och ryggmuskler som hjälper oss att klara alla olika positioner
13) Vi gillar att använda piskor
14) Särade ben är våran naturliga position
15) Vi bryr oss inte om vi blir kastade vilt omkring
16) Rutinerade ryttare kan göra det 3 dagar i sträck
17) Vi kan rida stående eller sittande
18) Vi använder ett läderplagg varje ridpass
19) Vi tycker att de snabba & uthålliga är de roligaste att rida
20) Vi är vana vid att ha hårda saker mellan benen
21) Om vi ramlar av hoppar vi upp igen och kör på, hårdare än någonsin

hittade på någon blogg, haha själv är man ingen hästtjej. ha-ha

Kommentarer
Postat av: Lovisa

En fråga angående ppiller. Jag funerar på att gå och skaffa det, jag har inget förhållande men jag är ju sexuelltaktiv som sagt.Men jag har hört att man måste undersökas och svara på vissa frågor och om man inte har ett förhållande kan man fortfarande få ppiller? Sen har jag även hört att man blir undersökt där nere, men det är väll inte så nödvändigt? Svara gära! Och jag älskar eran blogg, skit i att ni får få komentarer, eran blogg uppsakttas!

2010-01-24 @ 19:21:32
Postat av: Anonym

några frågor :)

när man suger av någon, gör man det när den har kondom på eller utan?

hur fungerar p-pillar? kompisar har försökt förklara men jag fattar inte?

det är väl inte kukens längd som är det viktiga? det är väl tjockleken, för en tjejs slida är ju bara 10 cm, så man kan ju ändå inte få in den mer än så?



2010-01-24 @ 21:17:07
Postat av: anonym

hej jag undrar vad en orgasm är.

jag har läst gamla inlägg och sett att ni har skrivit lite om det men jag fattar fortfarande inte, så om ni kunde göra ett helt inlägg om vad orgasm är så skulle jag bli tacksam. älskar bloggen

2010-01-24 @ 21:46:05
Postat av: Anonym

haha kul:) ps ta inte åt er av all skit folk skriver till er.!

2010-01-24 @ 22:34:10
Postat av: jennie

hahaha det stämmer så bra dedär :d ahah...



bästa bloggen har ni :D

2010-01-24 @ 22:57:40
URL: http://jenniepurvins.blogg.se/
Postat av: Freja

Ja, det skulle kanske vara bra om ni skrev påhittade namn. :) Det blir lite rörigt ibland.

Älskar er blogg! :)

2010-01-25 @ 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0