Ännu mer svar!

Det har blivit många svar idag men vi slänger in den tredje och sista delen av novellen sen :)

vad tycker du om tjejer som pullar killar i rumpan när dom har sin G punkt?
Har du/ni gjort det?
Skulle du kunna tänka dig göra det på någon kille?

Svar: Vi här på bloggen (vi är tre för den som undrade) brukar inte göra det, okej med analsex men usch, att stoppa ett finger upp i röven.. Nej. Men alla tycker ju olika. Haha smaken är som baken...
Vi tycker absolut inte det är fel av de som gör det utan det är upp till er!



oj vad liten klitorisen är, hur vet man att manstmulera den när man är med tjejen? för den e ju så lten, vad pinsamt om man tror att man rör vid klitoris fast man igentligen inte gör det?

skule vara jätte tacksam för svar :D

Svar: Det är inte så svårt att hitta som du tror utan du känner den för den är som en liten knopp som sitter nära venusberget. Kolla på bilden igen.
Sedan så svullnar ju klitoris vid upphetsning och kan då vara lättare att hitta.


kan inte ni fråga typ pojkvännen eller killar som ni träffar (Vet att nån har pojkvän och andra inte) hur dom tycker om stora inre blygläppar?

Svar: Alla ser olika ut där nere precis som vårat dna.:P hehe nej men jag t.ex. har ganska stora inre blygdläppar och ingen har klagat. Än så länge... Haha nejdå, oroa dig inte! Jag har träffat på lika många tjejer som har stora inre som de som har tvärtom. Och nu till lite skvaller, Jag vet genom en ganska säker källa att både paow och dessie har stora inre ;)


Jag har ett stort problem som jag undrar om du kanske skulle kunna ta upp det i bloggen eller nåt liknande?

Det är så att jag har en otroligt gullig pojkvän och han är så himla snäll, romantisk & jaa, allt man kan tänka sig MEN när vi strular & så går allt jättebra men när vi slutar helt plötsligt blir det liksom en pinsam tystnad eller va man ska säga.
Vi kollar liksom bort & så..hur gör du??
Jag tycer själv att dte är pinsamt & jag märker att han också tkr det !! snälla svara snabbt !

Svar: Hejsan, ni kan ju sätta på musik i bakrunden!
Jag förstår att du/ni tycker detta är pinsamt men musiken är mitt enda tips just nu( har själv varit med om det och musiken funkade faktiskt ) så prova det annars får du återkomma hit ;)

Kommentarer
Postat av: snälla hjäpl !

asso jag har aldrig pullat mig själv men vill göra dte men är typ rädd att det ska göra ont , och sker på vart jag ska sätta in fingret , btw jag är 12

och er blogg är den bästa jag läst !

2010-01-03 @ 01:13:25
Postat av: hjääälp!

hej, måste få svar på detta! jag hade oskyddat sex med en kille i augusti, tre veckor senare kliade det och sved då jag kissade sedan försvann det, jag glömde helt enkelt och testa mig, i november gick det ut att killen hade klamydia, jag har testat mig två gånger men ingen klamydiabakterie hittades, kan klamydia ha läkt av sig själv? eller kan provet ha fel? eftersom jag har ont då jag andvänder tampong med, tacksam för svar snälla ni!

2010-01-03 @ 01:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0