Tips för att komma över...

Jag har nyligen fått mitt hjärta krossad av en kille jag hade träffat några ggr och fått känslor för. Helt idiotiskt. Här kommer några tips till er som vill komma över någon.

♥ Var med dina vänner! - Hitta på roliga saker som gör att du slipper tänka på honom/henne.
♥ Sysselsätt dig så att du inte sitter hemma och är ledsen och kollar med bilder eller tänker på saker som påminner dig om honom/henne.
♥ Festa! Träffa nya människor, men se till att inte dricka dig redlös så att du gör dumma grejer :P
♥ Tänk posetivt, försök att prata med nya killar/tjejer som du är intresserad av.

Jag lovar dig att när du har kommit över honom/henne så kommer du inte förstå vaför i fridens namn du från början blev intresserad.

Jag har nu kommit över honom lite och träffar andra men jag gör misstaget att ständigt påminna mig själv om honom.. -.-

LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: EVELINA

hej.

jag har lite svårt att komma över en kille typ...

det var jätte längesen han krossade mittt hjärta och jag skäms eftersom det var så länge sen, men jag har fortfarande inte kommit över honom.



och mina vänner har slutat att stötta mig eftersom att dom bara tycker att jag är tjatig. men de har själva aldrig haft pojkvänner, liksom ett rätt seriöst förhållande.



Och jag vet inte vad jag ska göra, för jag älskar honom fortfarande... tror jag. Det är från och till hela tiden, dagar in och ut. och jag vet inte riktigvt om jag fortfarande är kär i honom.

jag kanske bara saknar någon... vem som helst. bara någon att hålla om. någon som är min!



hjälp mig, snälla. Ge mig tips.

2009-12-30 @ 10:33:47
URL: http://caisaevelinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0