Sexnovell... finally

”Ida! Ropade mamma från undervåningen. Om du ska ha mat så får du komma nu!”
Jag stängde mina läxböcker och sparade det jag skrivit om andra världskriget i Tyskland, och skyndade mig sedan ner för trappan och in i köket där mamma hade dukat upp bordet för fyra personer.
Jag frågade inte vem gästen var. Jag kunde ana att brorsan hade någon polare som hade blivit inbjuden att äta här. Mamma är sådan! Hon frågar alltid våra gäster om mat eller någonting annat.
Jag satte mig ner vid köksbordet och började sleva på min tallrik med kycklinggratäng. Det var tradition i familjen att varje fredag ha denna rätt.
Min brorsa, som är tre år äldre än mig, kom in i köket och satte sig. Hack i häl kom hans polare. Jag hade aldrig sett honom förut. Han var muskulös och brun i hyn. Hade svart, kortklippt hår och isblåa ögon. Jag kunde känna en våg av eggelse komma upp och genast blev jag blöt. Jag kände mig pinsam över detta. Jag blev rödrosig om kinderna. Jag försökte ignorera honom och koncentrerade mig mera på min mat.
Jag själv är nitton år. Jag går sista året på gymnasiet i medieprogrammet. Efter skolan ska jag plugga vidare till reporter på universitetet. Så mina betyg hänger på om jag kommer in eller inte.
När det kommer till relationer har jag aldrig haft tid med killar. Jag är fortfarande oskuld och till och med okysst. Men aldrig har det hindrat mig att leka då och då.
”Min syrra, Ida! Sa brorsan och tittade på mig.”
”Hej! Marcus! Sa han och sträckte fram sin hand.”
Jag besvarade handslaget med ett leende.
När jag ätit färdigt frågade jag mamma om jag fick gå ifrån bordet. Sedan lade jag disken i diskhon och när jag precis skulle lämna köket gav jag en snabb värderande blick mot Marcus som spanade in mig totalt.
Jag rodnade ännu mer nu. Jag blev röd i hela ansiktet och smålog mot honom.
Sen fortsatte jag ut mot hallen och upp för trappan. Jag gick in i badrummet och låste om mig. Fyllde vatten i badkaret, klädde av mig kläderna och sjönk snart ner i det varma vattnet.
Jag låg ganska länge i badkaret. Så innan mamma skulle komma och klaga torkade jag av mig och satte på mig vita trosor och en lång hockeytröja jag fått av brorsan. (Eller snott rättaresagt) Sedan satte jag upp håret i en rufsig fläta och återvände senare till mitt rum.
Jag satte mig ner vid datorn och började prata med några kompisar på MSN. Men det dröjde inte länge förrän jag gäspade. Så jag loggade ut och stängde av datorn.
Snart kröp jag ner under det varma täcket och somnade ganska snart.
Någon gång mitt i natten vaknar jag av att jag är kissnödig. Jag fumlar av med täcket och går lite sådär halvdrogad ut genom mitt rum och bort mot badrummet.
När jag öppnade dörren var jag alldeles för trött och helt borta. Men det förändrades när jag plötsligt såg Marcus stå vid toaletten och kissade. Hans enorma kuk fick jag en glimt av, men jag var fort att stänga dörren och skyndade mig tillbaka till mitt rum när Marcus hade fått syn på mig.
Jag låg i sängen en liten stund och lyssnade på Marcus som spolade och stängde toadörren lite försiktigt. Sen hörde jag honom gå genom hallen mot trappan. Jag såg hans skugga stanna utanför min dörr nere vid springan. Jag vågade knappt andas. Jag låg alldeles tyst och stirrade mot dörren, tills jag sedan såg skuggan försvinna.
Jag låg nästan en timme vaken i sängen för att bekräfta att han verkligen inte skulle komma tillbaka. Jag gick inte ut igen, utan stannade på mitt rum. Bilden av Marcus kuk kunde jag inte få ut ur skallen. Jag låg och tänkte hur det skulle vara att få suga av honom. Få honom att njuta. Känna hans sperma i munnen.
Jag kände hur kåtheten svämmade över mig. Jag började röra mina runda, fasta bröst. Dom styvnade ganska fort och jag kände hur jag snabbt blev blöt under trosan. Min hand gled ner under täcket och till mitt blöta sköte. Jag var varm och alldeles härlig mellan benen.
Jag stönade till. Min hand kändes så skön mellan mina ben. Jag förde handen under trosorna och började leka över klittan med mina två fingrar. De välbekanta heta strömmarna flödade genom min kropp. Det var så ofattbart skönt och jag andades ännu tyngre nu. Med vänsterhand tröck jag in mitt långfinger lite försiktigt som sökte sig in i min mus.
Jag älskade när jag hittade en jämn rytm och jag började fokusera på min längtade orgasm. Snabbare och hårdare pullade jag mig och snart exploderade jag i en lång utsökt orgasm där jag skakade i hela kroppen.
Jag var alldeles för trött för att sätta på mig trosorna igen, och jag somnade nästan direkt.
På morgonen vaknade jag av att posten sköts in genom brevlådan i dörren och landade ner på dörrmattan med en mjuk duns. Jag gäspade och kollade på klockan som visade 09:33. Dags att gå upp, tänkte jag. Fick snart på mig mina trosor och ett par jeans. Drog av mig sovtröjan och fick på mig en bh och ett matchande linne till jeansen. Sedan skyndade jag mig ner till köket, där brorsan och Marcus satt och käkade frukost.
Medans jag gjorde iordning en skål med flingor åt mig själv, tänkte jag på nattens händelse. Undrade om det var en dröm eller inte?
Snart kunde jag höra min brorsa säga ”Jag är tillbaka om ca en halvtimme! Måste hjälpa morsan med en sak!”
Nej, hjälp! Skulle jag vara med Marcus själv? Tanken blev upphetsande för mig. När jag hörde ytterdörren slå igen, kunde jag känna Marcus blickar över hela min kropp. Det kändes nästan som han smekte mig med blickarna.
-Vill du prata om vad som hände inatt?
-Helst inte, sa jag med en blygsam ton.
-Varför?
-Varför ska jag?
-För att du såg min kuk! Därför! Jag vill inte att du ska känna dig illa till mods.
-Varför skulle jag känna så?
-För att det är säkert första gången du ser en! Jag menar, du är ju bara barnet!
-Jag är inget barn! Sa jag irriterande.
-Oj, jag tror jag gjorde dig arg! Sa han och skrattade.
-Det kan du ge dig fan på!
-Och vad ska du göra åt saken?
Jag vände mig om, gick fram till honom och utan att tänka gav jag honom en het kyss. Våra tungor möttes och allt var bara härligt.
-Bara för att du kallade mig barn, så ska jag göra det skönt för dig.
-Mm, jasså? Då kanske jag ska kalla dig barn flera gånger då?
Jag log mot honom, gick ner på knä och drog ner blixtlåset i hans gylf och tog fram hans redan hårda kuk.
Åhh, vad härligt! Nu skulle jag visa honom vad jag gick för,
När jag lät tungan smeka över toppen på hans kuk kunde han inte hålla inne ett stön.
-Åh! Fan vad härlig du är, men du måste nog skynda dig lite. Din brorsa kommer hem snart.
Min sugande mun och min tunga som lekte och Marcus som frustade och slöt ögonen när jag försökte få hans kuk långt ner i halsen, fick mig alldeles våt. Mina fingrar åkte nästan frivilligt ner mellan trosorna. Och visst var jag våt!
-Ahh, fan vad jag vill knulla dig nu!
Marcus lät otroligt upphetsad. Och det fick mig att känna hur orgasmen var nära.
-Mm, jag är nära nu!
Marcus fick mig att munknulla honom snabbare och hårdare. Mina fingrar lekte över min klitta och allting var bara som i en dröm.
Det blixtrade till i hans huvud samtidigt som hans kropp spändes i en båge. ”Gahhhh…ja”
Han skrek rakt ut samtidigt som hans kuk sprutade ur sig med kraft mellan mina läppar!
Marcus hörde hur jag frustade till när även min orgasm flöt ut och sedan kände han hur jag allt ivrigare sög till om hans ollon. Han fyllde min mun, om och om igen!
Jag reste mig upp och blinkade mot Marcus som fortfarande var groggy. Jag gick mot badrummet och duschade av mig. När jag kom ner till köket igen var min bror där med Marcus som log mot mig när jag kom in.
Jag tog skålen med flingor som säkert redan var upplösta och gick upp till mitt rum med ett leende.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som ville ha fortsättning på denna :( Buhu

2010-01-05 @ 01:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0