Novell del.2

Här kommer..... Den andra delen av novellen! Som ni har väntat på så länge :P
Galen sexfest 2
Slutade vid att dörrklockan ringde.

Krille var galet kåt av att pumpa Wilma och stönade fram
- Kom in! 

Vi kunde alla 3 höra dörrhandtaget tryckas ner och att någon/några gick in i hallen. 
Jag ville ge våra gäster en riktigt trevlig överraskning så jag lämnade Wilma och Krille i soffan och gick helt naken ut i hallen. Där stod Zimon och Isak och tog av sig sina skor. När båda två lyfte upp sina huvuden och fick syn på min våta fitta så glodde dem som om de höll på att tappa hakan. 

- Äntligen är ni här! Som jag har väntat! Krille och Wilma håller redan på att ta varandra hårt inne i vardagsrummet! Sa jag glatt och tog sedan fram min andra champangeflaska och gick in till vardagsrummet igen och tog fram 5 vinglas. 

Zimon och Isak var inte långt bakom och när de kom in i vardagsrummet och fick syn på Krilles vältränade rygg och rumpa som snabbt juckade emot Wilma som låg och särade på benen i soffan kunde jag se bulor växa innanför deras byxor. 
Jag ställde fram vinglasen på bordet och fyllde upp alla med champange.
- Nu tycker jag att alla ska skåla med mig innan vi startar denna galna sexfest! Sa jag högt och daska till Krille på röven. 

- Precis innan jag ska spruta Wilma full! Shysst! Sa Krille lite sarkatiskt men slutar ändå att knulla Wilma och tog tag i ett vinglas. Wilma reste sig upp och tog också tag i ett av glasen. 

- Välkomna Zimon och Isak! Jag hoppas ni vill delta i våra sköna lekar hela natten! Sa jag lite retfullt och höjde glaset och svepte all champange.

Jag satte mig sedan ner i soffan och tog tag i den tomma champangeflaskan och börja smeka mig med flaskans skaft emot mitt våta kön. Isak gick fram till mig och drog ner sig jylf. Jag tog tag i hans hårda lem och började att runka samtidigt som jag onanerade med champangeflaskan. Wilma stod nu på knä i soffan med röven emot Krille som tar tag i hennes röv och smiskar henne först lätt sedan hårdare.

- Vill du att jag kör in den i din röv!? frågade Krille.
- Mhmmm stönade Wilma fram medans hon slickade mina hårda bröstvårtor. 

Krille stötte sig hårt in i Wilmas röv och hon kved till lite men började sedan att stöna högt igen.

Zimon stod på sidan av soffan och drog ner sina byxor och började att runka av sig själv och stöna och blev kåtare och kåtare av att kolla på oss som vi höll på i soffan. Han runkade intensivt och kollade in i mina kåta ögon innan han stönade till och sprutade ut en sats sperma som landade på Wilmas bröst. Samtidigt så jobbade jag hårt med champangeflaskan i min fitta och jag såg hur sperman rann ner över Wilmas heta kropp.

- Ååååh åååh jag kommer jag kommer! Stönade jag fram och kände en rysning över hela kroppen och jag tappade champangeflaskan men jag släppte inte taget om Isaks blodspängda kuk. Jag tog in den i munnen och började suga som jag aldrig sugit förut och blev inte speciellt chockad när han riktigt juckade emot min mun och stöna till och han fyllde min mun med hans varma säd. Jag kollade på Krille som inte verkade vara långt ifrån att komma heller. Med min viga kropp gled jag ner under Wilma och började att slicka hennes varma klitta och Zimon gav mig champangeflaskan som jag körde in i hennes våta håla och körde den in och ur henne samtidigt som Krille penetrerade hennes röv och Zimon slickade och nafsade hennes runda bröst. 

- Jaaaa! Jaaa! Sluta inte ! Åååååh jaaa ! Jag kommer ! Jag kommer! Stönade Wilma högt ut samtidigt som Krille gjorde ett sista hårt juck och sprutade hennes röv full med sperma. Både Krille och Wilma föll ihop i soffan helt slutkörda. Jag hade blivit grymt kåt igen av att varit med och gett Wilma en grym orgasm och jag kände för en varm het dusch.

- Zimon och Isak ni är väll inte slutkörda än va!? Skulle ni vilja följa med mig in i duschen? frågade jag förförande.
- Duschen? Nej varför ska vi duscha när Krille har en bubbelpool nere i källaren utbrast Zimon.

Vi alla tre gick ner för trappen till källaren och hoppade i bubbelpoolen och Isak satte igång den. Jag kände direkt en varm hård stråle mitt emellan mina ben som fick mig att kittla till och le. Grabbarna satt på varsin sida om mig och jag tog tag i deras lemmar samtidigt och började att runka av dem sakta. 

- Jag undrar om de skett en trekant i denna bubbelpool förut skrattade jag fram.
- Någon gång ska väll också bubbelpoolen få ha kul skrattade också Isak fram.

- Säg mig grabbar skulle ni va villiga att uppfylla en av mina sexdrömmar jag ännu inte testat på !? sa jag högt och tydligt samtidigt som jag tog hårdare tag om deras kukar och runkade lite snabbare.
- Jag gör vad som helst för dig sexy sa Isak
- Va hade du tänkt dig? frågade Zimon.

- Jag vill att ni båda knullar och fyller mig samtidigt i både mitt rövhål och i min fitta.
Zimon tog nu tag i mig hårt och lyfte upp mig så jag satt i hans knä och Isak ställde sig framför mig. De både körde in sina hårda lemmar i mig och jag ryckte till av både smärtan från röven och av att jag va så jävla kåt. 
De knullade mig först ganska långsamt och retade mig.

- Knulla mig hårdare och fortare! Stönade jag fram. De båda tog min order på allvar och tog mig så hårt att man kunde nästan tro att de tävla om vem som kunde pumpa mig bäst. Jag som aldrig blivit så hårt knullad förut började att se suddigt och de kändes som om jag skulle få världens bästa orgasm när som helst.

- Fyll mig grabbar! Fyll mig! Kom samtidigt som mig ok!? Skrek jag fram av kåthet. 

- Nu ! Nu kommer jag! Jag kände hur de båda pumpade ur sin säd i mig samtidigt som orgasmen sprutade ur mitt inre.

Vi lutade oss bakåt och njöt en stund innan vi gick ur bubbelpoolen och la oss i Krilles föräldras säng och somnade. 

Det finns ännu en del som vi lägger in någon annan gång. GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA

Kommentarer
Postat av: rebecka

bra novell ;)

2010-01-01 @ 05:05:30
URL: http://miaandme.blogg.se/
Postat av: ..

Blev så jävla kåt att jag fick en lång och skön orgasm , tack ! :)

2010-01-01 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0