novell

Här kommer en novell, hoppas ni tycker den är bättre än den förra!

Badminton<3

Jag har spelat badminton ett tag och i min klubb finns där en speciell tjej. hon heter Annie. Wow vilken kropp, hennes läppar och framför allt hennes sexiga vältränade ben och rumpa.

Det var efter träningen som jag skojade lite med henne om att komma in till tjejerna och duscha med dem, Annie och några av de andra tjejerna skrattade lite men sa att jag definitivt skulle komma över och iaf basta med dem. Jag ringde in till Annie och fråga om jag verkligen kunde komma över till dem. Hon sa att det bara var hon och två till så sa hon att det var lugnt för dem. Jag tog mina saker och gick över till tjejerna. och när jag kom in var det bara två kvar, Annie och Matilda. jag tog av mina kläder och vi gick och duschade, i duschen kunde jag inte sluta titta på vare sig Matilda eller Annie.

Matilda stod i duschen rakt över mig och tvålade in sin kropp och momentärt stal min uppmärksamhet när hon tvålade in sina mjuka stora bröst, jag hade aldrig lagt märket till det innan och frågade henne varför, hon svarade med att hon brukar tejpa dem för att de är för mycket i vägen. Annie gick över till min dusch och frågade om jag inte kunde hjälpa henne att tvåla in sig. Jag började med hennes rygg och gick sen ner mot hennes lår.Efter att jag smort in hennes ben sa jag till henne att vända sig om och jag började tvåla in hennes mage och upp mot hennes lite mindre men väldigt vackra bröst, innan jag kommit ens upp till hennes navel var bröstvårtorna hårda och det var så jävla skönt att tvåla in dem och känna dem i min hand, jag fortsatte efter en stund upp mot hennes hals och jag smekte den ömt.

Efter att vi duschat gick hon och jag ensamma in i bastun, något som hon och Matilda tydligen kommit överrens om innan jag kom in. Annie satte sig tätt intill mig och jag kunde inte hålla mig från att röra henne, jag smekte hennes varma svettglansiga ben mot henne mage och upp till hennes bröst, jag bad om att få smaka på henne, hon nickade till svar och jag tog hennes ena bröstvårta i min mun och sög ömt och nätt på den. Hon sa till mig att suga hårdare, jag sög hårdare som hon sa till mig och hon stönade av njutningen. Jag började smeka hennes fitta och hon stönade högre, jag kände hur våt hon var, och jag tryckte in ett finger i henne och började pulla henne. Hon juckade i takt med mitt mina rörelser jag tryckte in ett finger till och jag märkte först då hur trång hon var.

Jag släppte henne bröst och frågade om hon gjort det innan, hon blev illröd och sa att detta skulle vara hennes första faktiska sex, men hon har gjort annat innan, jag var tvungen att fråga vad å hon sa att hon tyckte om att suga. och om möjligt blev hon mer röd i ansiktet nu, jag sa till henne att leka lite med min kuk, hon tog den i ett fast grepp och började runka av mig. jag fortsatte att pulla hennes fitta och hon stönade och juckade mot mig. efter ett litet tag av mer lekande så bad hon mig att få suga av mig. Jag log och sa att hon fick göra vad hon ville med mig, hon satte sig framför mig och tog min stenhårda kuk i munnen och började suga, hon tog den så djupt hon kunde, men knappt halva gick in, hon försökte ta in mer men blev tårögd och tog ut den och hostade lite. Hon fortsatte och medan hon hämtade andan så berättade hon för mig att hon aldrig haft en så stor kuk att leka med, men att hon var villig att försöka ta den i sig ändå, å jag frågade om hon blivit slickad innan, hon skakade på huvudet och jag ville inte att hon skulle avsluta sin så sköna behandling, men jag sa till henne att sätta sig där jag satt och jag satte mitt huvud vid hennes fitta och började slicka hennes fitta, ååh hon smakade så jävla gott.

En oskuld tänka sig det hon var lite smått söt och lite salt. Efter bara en liten stund så tryckte hon bak mitt huvud och bad mig knulla henne, kåtheten som lös i hennes ögon var bara helt oemotståndlig. jag sa till henne att lägga sig ner och sära på benen, jag lovade henne att jag skulle ta det försiktigt och göra det så skönt för henne som möjligt, hon såg lite rädd ut och när jag satte mitt ollon mot hennes fitta så såg hon väldigt mycket mer rädd ut, jag kysste henne ömt och lovade henne att jag skulle sluta om hon inte ville, jag tryckte försiktigt mot henne och och var så våt att min kuk sakta men säkert gick in i henne, hon var så sjukt kåt och fast det gjorde ont så sa hon till mig att fortsätta. Jag började jucka sakta och hon stönade högre och högre ju längre in min kuk gick, jag kände hur hela hon slappnade av och min kuk gled långt in i henne, hon var så jävla trång och så sju in i helvetes skön, jag juckade hårdare och snabbare och hon stönade högre och sa till mig att knulla henne hårdare hennes röst var ljus och hög av njutningen. Jag smekte hennes bröst och knullade henne hårdare, efter bara en liten stund så gick det mycket lättare och hon stönade högre, hon började stöna mer frekvent och stönade fram att hon var nära, hon ville att jag skulle knulla henne tills hon kom, men att jag inte skulle sluta om hon kom. jag kände hennes fitta krampa runt min kuk. Hennes första orgasm, en av de många som skulle komma snart.

Jag frågade henne om hon ville att jag kom i henne, hon nickade till svar och jag fortsatte att knulla henne snabbt och hårt. Efter allt lekande och allt sex så dröjde det inte överdrivet länge innan hon kom igen och jag fick svårt att röra mig i henne, hennes stön fick mig så jävla kåt och jag kunde inte knulla henne hur mycket som helst till. jag frågade om hon var säker på att jag skulle komma i henne, hon stönade fram "ja snälla ja kom i mig" jag kände den varma känslan av en orgasm på väg och jag sa till henne att höja sina höfter lite så och det blev så jävla skönt jag kände min kuk växa och jag sprutade flera hårda strålar av varm sperma i henne och hon skrek ut att hon kom vilket gjorde min orgasm så jävla mycket bättre. vi låg kvar ovanpå varandra ett tag och hämtade andan, jag frågade henne om det var bra och hon kysste mig ömt till svar. efter det blev flera träningarna så jävla mycket mer ansträngande och fysiskt krävande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett bra novell :)

gillar verkligen alla noveller du/ni lägger upp!

2009-12-29 @ 20:15:00
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0