Lista

den här är lite töntig men det skiter jag fullständigt i för om jag hade en kille som gjorde allt på listan så skulle jag  ha en perfekt kille! :O
elr vad säger ni tjejer?:P
Kan inte ni killar göra en sån här på oss tjejer? Hjälp oss genom att göra oss till bättre människor, killar..xD
fast jag kan tänka mig att killarnas lista skulle se ut så här..:
1. När vi vill att ni ska suga av oss - så gör ni det
2. När ni får ont i huvudet- ta en tablett och håll käften
3. När vi vill vara med våra kompisar - låt oss vara det, ifred
4. När vi myser - så låt det leda till något annat..
5. När vi inte hör av oss - fatta att det är slut
haha okej nu var jag lite elak.. o överdrev lite men visst hållen ni med om att det ändå är en skillnad mellan killar o tjejer? :P

update: "rina om Lista:
haha, jag lutar åt killarnas listas håll. det är inge roligt med en som springer efter en stup i kvarten. - MIN ÅSIKT iafl.:P

svar: haha jo jag kan faktiskt hålla med dig om att listan får killarna att vara lite väl efterhängsna!! xD sov gott!<3

Kommentarer
Postat av: rina

haha, jag lutar åt killarnas listas håll. det är inge roligt med en som springer efter en stup i kvarten. - MIN ÅSIKT iafl.:P

2009-12-20 @ 01:50:36
URL: http://iamawesome.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfaan va sant!!!

2009-12-23 @ 17:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0