Diss

Nu ska jag ge 2 diss till....

killar som ligger och skakar när man strular med dem. Jag menar come on? Jag var på en fest förra veckan och de slutade med att jag låg i ett rum med han. Killen var 18 så man trodde ju att han skulle ha lite erfarenheter iallafall men icke sa nicke! För när jag fråga hon om han var oskuld så sa han ja. jaha tänkte jag. men jag började strula med honom iallafall. Efter bara nägra sekunder började han skaka som en jag vet inte vad av nervositet inte av kåthet. Och jag vet inte riktigt om han var medveten om de. Men de var iallafall sjukt avtändande

- En annan diss går till killar som inte vet var de ska sätta händerna. Som en annan kille, han och jag är ja jag vet inte riktigt, men när vi hamnar på samma fest brukar vi alltid strula. Men han håller bara händerna på min rygg hela hela tiden och de är sjukt tråkigt och avtändande de med!!! Men sist jag strula med han hade han blivit lite bättre iallafall, tur för mig! :D

Kommentarer
Postat av: TripleSex

Jag gillar när killen skakar, det betyder ju bara att han är jävligt kåt ;)

Eller ja, i de fall jag har varit med om är det så. Det beror ju lite på, vissa killar är ju bara nervösa.

2009-12-21 @ 17:35:00
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: elina

haha jag är ju oskuld så jag vet inte ;) tack för en superbra blogg!! ni är guld värda!! :D

2009-12-21 @ 18:22:16
Postat av: Anonym

kan ni inte lägga ut lite porrfilmer

2009-12-21 @ 18:52:45
Postat av: Nea

hahaha! :D

när killar lägger händerna fel är bara frustrerande och man vill bara sätta händerna rätt ÅT dom ;)

Däremot när dom skakar lite blir man kåt, men om det blir för mycket kan det ju vara jobbigt ;)

2009-12-21 @ 20:45:03
URL: http://flywithme.bloggspace.se
Postat av: jennifer :)

Jag håller fullkomligt med dig!

2009-12-23 @ 19:24:31
URL: http://carolinebrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0